תיקון דלתות הזזה

🥇 פורץ מנעולים 🥇 פורץ דלתות 🥇פורץ כספות 🥇
מתקין כספות 🥇 פורץ רכבים 🥇 החלפת צילינדר 🥇התקנת/כיוון דלתות

5/5
באישור משטרת ישראל
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה
תוכן עניינים

דלתות הזזה הן חלק חיוני בבתים רבים, ומספקות יופי ופרקטיות כאחד. עם זאת, הם יכולים גם להיות מקור לתסכול כאשר הם לא עובדים כראוי, מה שמשאיר אתכם עם פרצה פוטנציאלית בבטיחות הבית. במאמר זה תוכלו למצוא מידע מקיף על בעיות נפוצות בדלתות הזזה, תהליך התיקון, תמחור וטיפול מונע.

בעיות נפוצות בדלתות הזזה

דלתות הזזה פופולריות בבתים מודרניים, כמו כן לדלתות אלה יש גם בעיות הדורשים תשומת לב.

מסילה פגומה – דלת שאינה מיושרת, לדוגמא, יכולה להיגרם ממסילות פגומות או גלילי דלת שחוקים, מה שמקשה על תפעול הדלת.

רעשי חריקה – דלתות הזזה עלולות להפיק רעשים לא נעימים בעת פתיחה או סגירה, מה שיכול להעיד על בעיה במנגנונים.

זכוכית שבורה – לוחות זכוכית שבורים או פגומים מהווים סיכונים לבטיחות ולביטחון של ביתכם. שמירה על דלתות הזזה וטיפול בבעיות נפוצות אלה חיונית כדי להבטיח את פעולתן החלקה ולמנוע סכנות פוטנציאליות.

תיקונים בזמן ותחזוקה נאותה יכולים להאריך את תוחלת החיים של דלתות ההזזה שלכם, ולהעניק לכם שקט נפשי ואבטחה נוספת.

תיקון דלתות הזזה - באנר הנעה לפעולה Igl lock

תיקון דלת הזזה הסבר מלא על התהליך

תיקון דלת הזזה יכול להיות משימה מרתיעה, אך עם הגישה הנכונה, ניתן לבצע אותה בקלות.

לפני שאתם מתחילם בתיקון הדלת, יש לאסוף את הציוד הדרוש כגון: מברג, צבת, פטיש, חומר סיכה.

  1. השלב הראשון בתהליך התיקון הוא לזהות את הבעיה הבסיסית על ידי בדיקה קפדנית של הדלת ומרכיביה.
  2. יש להסיר את הדלת מהמסילות. לאחר פירוק הדלת, בדקו את המסילות, גלילי הדלת והזכוכיות ונסו להבין אם קיים נזק או בלאי.
  3. החליפו הרכיבים הפגומים לפי הצורך. נקו ושימנו את המסילות וגלילי הדלת לפתיחה וסגירה חלקים. 
  4. לבסוף, הרכיבו מחדש את הדלת על ידי הנחתה בחזרה על המסילה, מה שמבטיח יישור נכון ותנועה חלקה.

לאורך כל תהליך תיקון דלת ההזזה, זכור לנקוט באמצעי הבטיחות הדרושים, כגון לבישת כפפות ומשקפי מגן, כדי למזער סיכונים ולמנוע תאונות.

אולי יעניין אותך:

התקנת דלתות פנים | שכפול מפתח כל מה שצריך לדעת

תיקון דלתות הזזה מחיר 

תיקוני דלתות הזזה יכולים להשתנות בעלות בהתאם לחומרת הנזק ולרכיבים הדורשים החלפה או תיקון. הטבלה הבאה מספקת טווח מחירים משוער, המופיע בשקלים חדשים, עבור תיקוני דלתות ההזזה הנפוצים ביותר.

תיקון דלתות הזזה מחיר

זכור כי מחירים אלה משוערים ועשויים להשתנות בהתאם לגורמים כגון גודל הדלת, חומרים ודמי עבודה.

החלפת זכוכית דלת הזזה שבורה

החלפת זכוכית דלת הזזה שבורה היא חיונית כדי להבטיח את הביטחון של הבית. לוחות זכוכית פגומים לא רק מהווים סיכון לפציעות מרסיסים חדים, אלא הם יכולים גם להזמין פולשים בלתי מורשים בקלות.

ישנם שלל תיקונים המבוצעים בדלתות זכוכית להזזה שבורה בביתכם – העלמת שריטות בזכוכית, החלפת רכיבי דלת פגומים: החלפת מנעול, החלפת צילינדר רב בריח, מחזיר דלת, גלילי דלת ועוד.

שמירה על גלילי דלת הזזה: טיפול מונע לביצועים חלקים

הפעולה החלקה ונטולת המאמץ של דלת הזזה תלויה במידה רבה בגלגלים שלה, מה שהופך את התחזוקה השוטפת לחיונית. גלגלים מוזנחים עשויים להראות סימנים מדאיגים, כגון: רעש חריג, נוקשות או התנגדות בעת הפעלת דלת ההזזה. כדי להבטיח ביצועים לאורך זמן, חיוני לנקות ולשמן את גלילי הדלת באופן שגרתי.

שדרוג חומרת דלת הזזה

שדרוג החומרה של דלתות ההזזה, כגון ידיות, מנעולים ובריחים, יכול לשפר באופן משמעותי את הפונקציונליות שלהן ולשפר את אבטחת הבית.

אפשרויות חומרה מודרניות מציעות עמידות טובה יותר ואסתטיקה מוגברת, ויוצרות סביבה בטוחה ומזמינה יותר. בעת השדרוג, חיוני לבחור חומרה תואמת המתאימה למפרט דלת ההזזה שלכם.

הקפידו תמיד לעקוב אחר הוראות ההתקנה של היצרן או שכרו שירות מקצועי כמו IGL מנעולנות כדי להבטיח התקנה בטוחה ותקינה. זכרו, השקעה בחומרה משודרגת לדלתות הזזה לא רק מוסיפה ערך לביתכם, אלא גם מעניקה לכם שקט נפשי בידיעה שמשפחתכם מוגנת.

מניעת נזק לדלת הזזה: טיפים לתחזוקה

תחזוקה שוטפת חיונית למניעת נזק לדלת הזזה ולשמירה על ביצועים מיטביים.

  • נקו את המסילות והגלגלים של הדלת כדי להסיר לכלוך ולכלוך שאולי הצטברו עם הזמן. השתמשו במברשת או בשואב אבק כדי להסיר חלקיקים רופפים, ולאחר מכן נגבו במטלית נקייה.
  • ודאו שהזכוכית מצוחצחת על ידי ניקוי שני הצדדים עם מנקה זכוכית או תמיסה של מים וחומץ. הקפידו לבדוק את יישור המסילות ולכוונן אותן במידת הצורך.
  • מרחו חומר סיכה על בסיס סיליקון על המסילות וגלילי הדלת, והימנעו מעודף כדי למנוע הצטברות אבק.

על ידי ביצוע עצות תחזוקה אלה, אתה מקטין את הסבירות להיתקל בבעיות עתידיות עם דלת ההזזה שלך.

שיקולי בטיחות בעת תיקון דלתות הזזה: מזעור סיכונים ובעיות

כאשר מתקנים את דלת ההזזה, חיוני ללבוש ציוד מגן כמו כפפות ומשקפי מגן כדי להגן על עצמך מפני קצוות חדים וסכנות פוטנציאליות. השתמשו תמיד בכלים ובחומרים המתאימים וודאו שאזור העבודה נקי ומואר היטב למניעת פציעות.

בעת עבודה עם זכוכית, יש לנקוט משנה זהירות ולהימנע מהפעלת כוח מופרז שעלול לגרום לזכוכית להתנפץ. 

זכרו, תמיד לתמוך היטב בדלת במהלך תהליכי ההסרה וההתקנה של דלתות כדי למנוע את נפילתה ולגרום לפציעה. אל תהססו לפנות למנעולן מקצועי לתיקון דלתות הזזה אם אתם מרגישים לא בטוחים או לא בטוחים בביצוע חלק כלשהו של התיקון.

דלת הזזה לדוגמה

בחירת שירות תיקון דלתות הזזה מקצועי: גורמים שיש לקחת בחשבון

בחירת תיקון דלתות הזזה מקצועי מתאים היא קריטית להבטחת אריכות ימים ותפקוד תקין של הדלתות שלכם. כדי לעשות את הבחירה הטובה ביותר, ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון:

ניסיון בשטח – קחו בחשבון את הניסיון והמומחיות של נותן השירות בתיקון דלתות בכלל ודלתות הזזה בפרט. חברה עם רקורד מוצק והסמכות רלוונטיות סביר יותר לספק תוצאות באיכות גבוהה.

המלצות וביקורות – חפש ביקורות והמלצות מלקוחות קודמים כדי לקבל מושג על איכות העבודה ושירות הלקוחות שלהם. הקפד להשוות מחירים ולקבל הצעות מחיר מספקים מרובים כדי להבטיח שאתה מקבל את התמורה הטובה ביותר עבור הכסף שלך.

תהליך התיקון – בררו לגבי תהליך התיקון שלהם וכיצד הם מטפלים בבעיות בטיחות במהלך התיקונים, זה יבטיח שספק השירות שתבחרו יהיה מצויד להתמודד עם המורכבויות והסיכונים הכרוכים בתיקוני דלתות הזזה.

למה לבחור במנעולני IGL לתיקון דלתות הזזה

IGL מנעולנות היא הבחירה האידיאלית לשירותי תיקון דלתות הזזה מסיבות רבות. עם שנים של ניסיון וצוות של אנשי מקצוע בעלי ידע, החברה בולטת ביכולתה לטפל במגוון רחב של בעיות דלתות הזזה בקלות.

חברתנו ידועה גם באמינותה, תגובות זמן מהירות ושביעות רצון הלקוחות, מה שמקנה לנו מוניטין מהימן בענף. יתר על כן, אנו מציעים תמחור סביר ותחרותי, המבטיח כי הלקוחות מקבלים שירותים ברמה הגבוהה ביותר מבלי לגרום לחור בכיס שלהם.

על ידי בחירת IGL מנעולנות לצרכי תיקון דלת ההזזה שלכם, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם בידיים טובות ולהיות סמוכים ובטוחים שהדלת שלכם תחזור למצב תקין תוך זמן קצר.

IGL מנעולנות
IGL מנעולנות

IGL מנעולנות – מעמידים לרשותכם מנעולנים מומלצים ומקצועים שמגיעים תוך 30 – 40 דקות לכל מקום באזור המרכז.
אמנת השירות והערכים של IGL הם: הגינות, אמינות, מקצועיות ותמורה טובה למחיר – בדיוק מה שצריך בשביל להיות מנעולן יצאת צדיק מוסמך!

אנו ב- IGL עובדים עם הציוד המתקדם, האמין והטוב ביותר בשוק. כאשר מנעולן מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8038672

השירותים שלנו:
אזורי שירות:

מאמרים

פורץ מנעולים ברמת גן

אנו ב-IGL Lock מהווים כתובת אמינה ומקצועית כבר למעלה מעשור לכל מי שזקוק לשירותי פריצה, תיקון או החלפה של מנעולים ברמת גן והסביבה. צברנו ניסיון

לקריאה >>
פורץ מנעולים בשבת - תמונה ראשית
פורץ מנעולים בשבת

שבת בצהרי היום, השמש זורחת והרוח נושבת בעדינות. אתם חוזרים מבית הכנסת או מטיול בפארק, מגיעים לדלת הבית ומגלים שהמפתח נעלם ולא עליכם יותר. הדלת

לקריאה >>
זקוקים למנעולן במהירות?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה