איך לפרוץ מנעול

🥇 פורץ מנעולים 🥇 פורץ דלתות 🥇פורץ כספות 🥇
מתקין כספות 🥇 פורץ רכבים 🥇 החלפת צילינדר 🥇התקנת/כיוון דלתות

5/5
באישור משטרת ישראל
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה
תוכן עניינים

מכירים את הסיטואציה שבה אתם מגיעים סוף סוף הבית העייפים ויגעים בסופו של יום עבודה ומגלים שאין לכם דרך להיכנס הביתה? אם קרה לכם דבר כזה אתם מן הסתם מבינים על מה המדובר.

זהו מצב שאתם רוצים לפתור מיד כאן ועכשיו בלי להתעכב דקה אחת נוספת בחוץ. אז אתם מנסים בכה וכה ומגלים שהדלת עקשנית יותר מכפי שחשבתם. הדבר הנכון זה להזעיק מנעולן. במקום להתעקש עם הדלת ועם המנעול מה שעלול להוביל לנזקים לא פשוטים, העדיפו את הפנייה אל המנעולן.

לפני שנתעמק בכל הנושא הזה של פריצת מנעולים, חשוב להבהיר כי פריצת מנעולים אם היא לא שייכת אלינו או אל לקוח ששכר את השירותים שלנו, הרי שזה ייחשב כעבירה פלילית והעונש על עבירה כזו הוא מאסר של 10 שנים.

אנחנו כאן כדי לספק לכם את השירות של פריצת מנעולים בכל מקרה שבו אתם זקוקים שירות כזה ולא רוצים להפקיד את המלאכה בידיים שאינן מקצועיות.

איך עובד מנגנון של מנעול?

כדי להבין איך פורצים מנעולים, חשוב להבין קודם כל איך בנוי המנעול. הדרך הכי טובה ללמוד את שיטות הפריצה זה על ידי תרגול מעשי. כדאי לקנות מספר צילינדרים מסוגים שונים וללמוד עליהם. התרגול הוא זה שיסייע לכם להתמודד בזמן אמת עם מנעולים תקולים.

תתחילו ללמוד דבר ראשון על המנעול הכי פשוט שיש, כזה שהוא עם פין אחד. עליכם לפרק אותו לגורמים כדי לראות את המיקום של הפינים, לראות באיזו סיטואציה הם עולים ויורדים ומה קורה כאשר מכניסים את המפתח.
לאחר שהבנתם קצת איך עובד המנעול, עברו למנעול המורכב יותר, זה שעשוי עם 4 פינים. עליכם לשים לב כיצד בנוי המנגנון, מה קורה עם הפינים בכל מצב ומתי המנעול פתוח.

משם תוכלו להתקדם למנעולים בעלי 6 פינים ויותר עד שתלמדו להתגבר על מנעולים מורכבים במיוחד.

ראו גם: תיקון דלתות.

איך לפרוץ מנעול

אילו סוגי מנעולים קיימים?

המנעולן של היום חייב להכיר הרבה יותר מנעולים מכפי שהכיר המנעולן שהיה בעבר. נסקור להלן את המנעולים הקיימים כיום ואשר אותם אמור המנעולן להכיר כדי להצליח בעבודתו:

  • מנעול צילינדר – זה המנעול הקלאסי והמוכר ביותר. הוא מוחזק במקומו על ידי פינים אשר אלו אמורים לזוז באמצעות המפתח. המנגנון הכי מוכר הוא בעל חמישה פינים כאשר זה מאפשר בערך מאה ואלף וריאציות שונות. פורץ מיומן מצליח פרוץ מנעול כזה בלי כל מכשור ובצורה ידנית בלבד.
  • מנעול צירופים – מנעול צירופים מוכר לנו גם בשם מנעול קוד. מנעול קוד בנוי עם דסקיות כאשר כל דסקית אומרה לשבת במקומה המיועד בהתאם לרצף המספרים הנבחר. חשוב להבין כי במקרה ובעל הבית שוכח את הקוד, אין לו למעשה דרך לפתוח את המנעול וגם מפתח לא יהיה יעיל כלל במצב כזה, היות והדלת נעולה במנגנון נפרד מהמפתח.
  • מנעול ביומטרי – מנעול המבוסס על אבחנת מאפיינים של בעל המנעול. כמו זיהוי טביעת האצבע, זיהוי קול, זיהוי קרנית העין וכדומה.
    הפריצה מחייבת הבנה ומומחיות מיוחדת במנעול מהסוג הזה.
  • מנעול לשונית – מנעול הכי רגיל ופשוט שאנחנו מכירים מכל דלת בבית. אין כאן יותר מידי חכמה והפריצה אף היא קלה מאוד. מנעול כזה יעיל רק לדתות פנים בבית אך לא לדלתות בהם המיגון הוא משמעותי יותר.

עשוי לעניין אתכם: מתקין דלתות.

איך לפרוץ מנעול

אילו כלים נדרשים לפריצת מנעול?

פורצי מנעולים משתמשים במגוון כלים. ישנם כלי פריצה שונים המאפשרים את ביצוע הפריצה באופן יעיל ומהיר במיוחד. יש חנויות רבות במקומות שונים המציעות מכירה של כלי פריצה אך יש גם אפשרות ליצור לבד את כלי הפריצה בעזרת מוצרים זמינים הקיימים בכל בית. כמו למשל סיכות ראש, סיכות ביטחון ועוד.

לעיתים תזדקקו להוראות ברורות איך וכיצד לבצע את העבודה ולא תמיד הכול יהיה ברור אך עם תרגול מעשי והרבה סבלנות תלמדו בסופו של דבר את רזי המקצוע.

מובן שכדי ללמוד את הנושא אתם צריכים להיות אנשים ישרים בעלי אינטרס ללמוד את הנושא כמקצוע ולא חלילה לצרכי פריצה סתם כך.

איך לפרוץ מנעול – שיטות לפני הזמנת מנעולן

הדרך לפרוץ מנעולים עושים שימוש בשני כלים עיקריים. מפתח ברגים וכלי לפריצת מנעול. באמצעות כלי הפריצה דוחפים את הפינים כלפי מעלה וזה מה שמשחרר את המנעולים. הכלי לפריצת מנעול מוכר בשם – מגרפה. המגרפה קיימת אף היא בווריאציות שונות. הוא יכול להיות גמיש או מפותל כאשר בעזרתו ניתן לפתוח מספר פינים במקביל, ממש בדומה למפתח.

מפתח הברגים לעומת זאת זהו כלי קטן בצורת האות L והוא מאפשר ליצור את המרווח לתמרון בתוך הצילינדר תוך שהוא מחזיק את הפינים הפותחים ושומר שאלו לא יפלו לכיוון הצילינדר חזרה, מה שימנע את פתיחת המנעול שוב.

אז האם יש דרך לעשות את זה לבד בלי להיעזר במנעולן? האם אנחנו יכולים לחסוך מעצמינו את הפנייה אל מנעולן ולבצע בעצמינו את הפריצה? אז התשובה היא ש – כן. יש בהחלט פתרונות שונים לפתיחת מנעול תקול או תקוע ולא תמיד צריך לפנות אל מנעולן.

  1. סובבו שוב את המפתח – לעיתים נדמה לכם שהמנעול תקול אך האמת היא שאתם פשוט לא פתחתם את כל הבריחים. יש מקרים אשר בהם חסר עוד חצי סיבוב של המפתח בחור המנעול מה שיפתח מיד את המנעול.
  2. שמנו את הצילינדר – יש מצבים אשר בהם המנעול העלה חלודה או הצטבר שם לכלוך ועל כן המפתח פשוט לא זז. הפתרון במצב הזה עשוי להיות פשוט מאוד. שימון של חור המנעול ושל המפתח ישיב את כל המערכת לתפקוד.
  3. פריצה כמו פורץ דלתות מקצועי– יש כמה שיטות שבעזרתן עובדים המנעולנים לצורך פתיחת המנעולים. יש כאלה שכל אחד יכול לחקות אותם. לדוגמא בעזרת מפתח ברגים, ניתן להחדיר את קצה המפתח אל תחתית הצילינדר תוך הפעלת לחץ מתון לכיוון הצד אליו אמור המפתח להסתובב. אין להפעיל יותר מידי כוח שעלול לגרום לנזקים. לצד להפעלת הלחץ, הכניסו את כלי הפריצה המשונן עד הסוף דרך חור המנעול. עם כלי הפריצה תוכלו להשלים את המלאכה כאשר הפינים יתקבעו כולם בחלק העליון והמנעול ייפתח.

איך לפרוץ מנעול

איך מנעולן פורץ מנעול?

לא יהיה זה מן החכמה לפרט פה בדיוק איך לשבור מנעול ואת כל השיטות המשמשות את המנעולנים לצורך פריצת מנעולים. אחרי הכול אנחנו לא רוצים לפרסם את כל השיטות המתקדמות המסייעות למנעולנים המוסמכים להתגבר על כל מנעול ועל כל מפתח תקול. עם זאת נוכל לומר כי יש בהחלט דרכים ופתרונות להתגבר על כל סוג של מנעול ועל כל מנגנון מורכב ומתוחכם ככל שיהיה.

חשוב להבין כי המנעולים רק הולכים ומתפתחים הולכים ונעשים משוכללים יותר ויותר מה שיוצר אתגר לא פשוט עבור כל אלו המתמחים בפריצה ושבירה של מנעולים.

בגלל שהמנעולן אמור לפתור בעיות של מנעולים תקועים ולא משנה באיזה סוג של דלת או מנעול מדובר, הרי שישנה משמעות רבה לכך שהמנעולן ילמד, יכיר ויבדוק על פיתוח וכל שדרוג בתחום הזה של המנעולים וזאת על מנת לספק מענה לכל לקוח עם כל סוג של דלת או מנעול.

אנחנו בIGL מנעולנות מספקים את כל שירותי המנעולנות הקיימים 24/7 במחירים משתלמים ועבודה מקצועית! השאירו פרטים עכשיו או התקשרו ונשמח לסייע לכם בהקדם האפשרי!

IGL מנעולנות
IGL מנעולנות

IGL מנעולנות – מעמידים לרשותכם מנעולנים מומלצים ומקצועים שמגיעים תוך 30 – 40 דקות לכל מקום באזור המרכז.
אמנת השירות והערכים של IGL הם: הגינות, אמינות, מקצועיות ותמורה טובה למחיר – בדיוק מה שצריך בשביל להיות מנעולן יצאת צדיק מוסמך!

אנו ב- IGL עובדים עם הציוד המתקדם, האמין והטוב ביותר בשוק. כאשר מנעולן מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8038672

השירותים שלנו:
אזורי שירות:

מאמרים

פורץ מנעולים ברמת גן

אנו ב-IGL Lock מהווים כתובת אמינה ומקצועית כבר למעלה מעשור לכל מי שזקוק לשירותי פריצה, תיקון או החלפה של מנעולים ברמת גן והסביבה. צברנו ניסיון

לקריאה >>
פורץ מנעולים בשבת - תמונה ראשית
פורץ מנעולים בשבת

שבת בצהרי היום, השמש זורחת והרוח נושבת בעדינות. אתם חוזרים מבית הכנסת או מטיול בפארק, מגיעים לדלת הבית ומגלים שהמפתח נעלם ולא עליכם יותר. הדלת

לקריאה >>
זקוקים למנעולן במהירות?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה