פריצת דלתות בתים

🥇 פורץ מנעולים 🥇 פורץ דלתות 🥇פורץ כספות 🥇
מתקין כספות 🥇 פורץ רכבים 🥇 החלפת צילינדר 🥇התקנת/כיוון דלתות

5/5
באישור משטרת ישראל
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה
תוכן עניינים

פריצה של דלתות בתים זה לא תמיד דבר פשוט. אם הדלת נתקעת לא תמיד אפשר יהיה להתגבר על כך בכוחות עצמאיים. עם זאת חשוב להבין שעבור אנשי המקצוע אין דברים מסובכים. גם המנגנון הכי מורכב וגם הדלת הכי חזקה, לא יעמדו בפניו של מנעולן מקצועי. אך כל זה רק בתנאי שאכן תפנו אל איש מקצוע מומחה לתחום הזה שמכיר היטב את כל המנעולים ואת כל סוגי המנגנונים.

הצוות המקצועי שלנו מסוגל לתת מענה מקצועי, יעיל ואמין לכל סוג של בעיה על מנת שאכן תמצאו את עצמכם בבית כאשר כל הסאגה הזו מאחוריכם.

מחיר פריצת דלתות בתים

המחיר לפריצה של דלת הבית אינו מחיר קבוע. המחיר נקבע בהתחשב בכמה וכמה גורמים. 

כמו למשל סוג הדלת והמנגנון שלו, האזור בו אתם צריכים את השירות שלנו, הצורך בהחלפת צילינדר וכן הלאה. כדי לקבל הצעת מחיר מדויקת חושב שנראה את כל הפרמטרים המרכיבים את השירות. עם זאת, נוכל לומר לכם שהמחיר לרוב ינוע בין 250 ₪ ל500 ₪ כאשר הדבר תלוי בהיקף העבודה והחלפת החלקים בדלת לאחר ביצוע העבודה.

צריכים לפרוץ דלת כניסה? IGL lock מגיעים תוך 40 דק'!

הגעתם הביתה אחרי יום עבודה מפרך, החום המעיק בחוץ מאיץ בכם להגיע סוף סוף הביתה אל המזגן הנעים, אל הספה המזמינה ולשלווה והמנוחה המצפים לכם, אך… אתם מגיעים סוף סוף עד לדלת ומגלים שאין לכם מפתח…. או שהמפתח פשוט לא מתייחס לניסיונות שלכם לפתוח את המנעול. מעצבן, מתסכל, מרגיז ומה לא… מה עושים? המנעולן. הוא המושיע במקרה כזה.

ניקח סיטואציה נוספת מאותו ארסנל. אתם מתארגנים בבוקר ליציאה לעבודה. הילדים כבר ארוזים, תיקי האוכל מלאים, אתם כבר רואים את עצמכם סוף סוף ליד הרכב ו – אופס… כאן מתחילות התקלות. המכונית לא מגיבה בכלל לשלט שלכם. המפתח נמצא בתוך המכונית הנעולה ואתם עומדים תקועים חסרי אונים. גם כאן המנעולן הוא הכתובת שלכם.

 

 

הדוגמאות הנ"ל הן עוד מהפשוטות יחסית. כי במקרה של שריפה בבית, תאונת דרכים, רעידת אדמה או כל מצב חירום אחר, השירות של המנעולן הוא דחוף במיוחד לצורך הצלת חיי אדם.

 הכתובת שלכם בכל המקרים הללו זה אנחנו. IGL lock. כי אנחנו נגיע אליכם במהירות שיא כאשר אנחנו מבטיחים הגעה של עד 40 דקות אך זה בהחלט יכול להיות פחות מזה. כך שמהר מאוד נפתור עבורכם את הבעיה ונפרוץ עבורכם חזרה את הדרך הביתה או אל המכונית התקועה.

לעיתים ישנם מקרים פשוט שבאמצעות ידע בסיסי תוכלו בעצמכם לפרוץ את המנעול, צירפנו לכם כתבה בנושא : איך לפרוץ מנעול

כיצד מתבצעת פריצת דלתות בתים ?

לצורך פריצה של דלתות בתים יש להיעזר בכלים מקצועיים שנמצאים בידיו של המנעולן. למנעולן יש לרוב את הציוד הכי מתקדם כדי לפתוח כל סוג של מנעול וכל סוג של מנגנון. מה שיבטיח לכם את הפריצה הכי מקצועית. מה שזה בעצם אומר, פריצה של המנגנונים בלי שייגרם נזק מיותר למנעול או לדלת.

ברור שאתם מעדיפים לפרוץ את המנעול בלי שתאלצו אחר כך גם להחליף את כל מנגנון הנעילה. זה יחסוך לכם גם זמן וגם עלויות מיותרות. ככל שתקפידו על בחירה באיש מקצוע מומחה יותר, כך תוכלו להיות רגועים כי אכן תגיעו בסופו של דבר אל איש המקצוע יידע לפתור את הבעיה שלכם בצורה הכי מקצועית, הכי יעילה וגם הכי מהירה.

איך לבחור פורץ דלתות אמין ומוסמך ?

מעבר לבירורים אודות איש המקצוע וקבלת חוות דעת מלקוחות קודמים, חשוב לבקש מהמנעולן לראות תעודת יושר מטעם המשטרה. זוהי האינדיקציה הטובה ביותר לבירור רמת האמינות של המנעולן.

מחפשים פורץ דלתות אמין ומקצועי ? היכנסו.

IGL מנעולנות
IGL מנעולנות

IGL מנעולנות – מעמידים לרשותכם מנעולנים מומלצים ומקצועים שמגיעים תוך 30 – 40 דקות לכל מקום באזור המרכז.
אמנת השירות והערכים של IGL הם: הגינות, אמינות, מקצועיות ותמורה טובה למחיר – בדיוק מה שצריך בשביל להיות מנעולן יצאת צדיק מוסמך!

אנו ב- IGL עובדים עם הציוד המתקדם, האמין והטוב ביותר בשוק. כאשר מנעולן מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8038672

השירותים שלנו:
אזורי שירות:

מאמרים

פורץ מנעולים ברמת גן

אנו ב-IGL Lock מהווים כתובת אמינה ומקצועית כבר למעלה מעשור לכל מי שזקוק לשירותי פריצה, תיקון או החלפה של מנעולים ברמת גן והסביבה. צברנו ניסיון

לקריאה >>
פורץ מנעולים בשבת - תמונה ראשית
פורץ מנעולים בשבת

שבת בצהרי היום, השמש זורחת והרוח נושבת בעדינות. אתם חוזרים מבית הכנסת או מטיול בפארק, מגיעים לדלת הבית ומגלים שהמפתח נעלם ולא עליכם יותר. הדלת

לקריאה >>
זקוקים למנעולן במהירות?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה