פורץ מנעולים בתל אביב

🥇 פורץ מנעולים 🥇 פורץ דלתות 🥇פורץ כספות 🥇
מתקין כספות 🥇 פורץ רכבים 🥇 החלפת צילינדר 🥇התקנת/כיוון דלתות

5/5
באישור משטרת ישראל
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה
תוכן עניינים

מי אנחנו ב-IGL Lock ומה אנו מציעים

אנו ב-IGL Lock מהווים כתובת אמינה ומקצועית כבר למעלה מעשור לכל מי שזקוק לשירותי פריצה, תיקון או החלפה של מנעולים בתל אביב והסביבה. צברנו ניסיון רב בטיפול במגוון רחב של בעיות הקשורות לנעילת בתים, עסקים ורכבים.

אנו מציעים שירות מקיף הכולל פריצה מקצועית של דלתות, פריצת כספות, תיקון והתקנת מנעולים חדשים. צוות המנעולנים המיומן שלנו זמין 7 ימים בשבוע, 24 שעות ביממה ומגיע תוך פרק זמן קצר ביותר מקבלת הקריאה. אנו עובדים עם ציוד טכנולוגי מתקדם.

אנו מתחייבים למתן שירות אמין, מקצועי ואיכותי תוך שמירה מוחלטת על הנכס של הלקוח. פריצה נקייה ללא גרימת נזקים. גישה ידידותית וסבלנית. יחס אישי והגון. אנו כאן כדי לפתור את הבעיה שלכם ביעילות וברגישות ולהשאירכם שבעי רצון בביקור הראשון.

פורץ מנעולים בתל אביב - באנר הנעה לפעולה Igl lock

פריצת מנעולי בתים ודירות בתל אביב

אחד השירותים הנפוצים ביותר שאנו מספקים ב-IGL Lock הוא פריצה מקצועית של מנעולי בתים, דירות ווילות שננעלו בטעות מבחוץ או מבפנים בתל אביב.

צוות הפריצה המיומן שלנו נערך לכל מקרה בנפרד עם מיטב הכלים והאביזרים המתקדמים ביותר הייעודיים לפריצת דלתות ללא גרימת נזק.

אנו שמים דגש על עבודה מדויקת ומקצועית תוך התחשבות מרבית במבנה הדלת, בחומר שממנו היא עשויה ובסוג הנעילה שלה כך שנוכל לפרוץ אותה ביעילות מבלי לפגוע או לשבור את הדלת.

היתרון בפניה לחברה מקצועית הוא שאנו נעשה את המינימום ההכרחי על מנת לאפשר כניסה ללא צורך בהחלפה יקרה של הדלת כולה.

פריצת מנעולי רכבים בתל אביב

תרחיש נפוץ נוסף שבו אנו פוגשים הוא כאשר הלקוח השאיר בטעות את המפתחות בתוך הרכב הנעול או שהמפתחות אבדו או נשברו ואין דרך להיכנס לרכב.

במצבים אלה אנו ב-IGL מגיעים לנקודת הציון של הלקוח עם ציוד מתקדם לפריצת רכבים ללא השארת סימנים או נזקים. אנו פורצים את הרכב בזהירות ומקצועיות תוך השתדלות על שמירה מוחלטת של שלמות הרכב.

הטכנאי שלנו יבדוק היטב את מנגנון הנעילה ויבצע את פעולת הפריצה המדויקת ביותר עבור דגם הרכב הספציפי. שיטות העבודה שלנו מהירות ונקיות ותוך דקות ספורות בלבד תוכלו להיכנס חזרה לרכב שלכם מבלי לגרום נזק כלשהו.

תמונה לדוגמה של פריצת רכב בעיר תל אביב- igl-lock

פריצת כספות נעולות בתל אביב

עוד שירות שאנו מתמחים בו הוא פתיחה מקצועית של כספות בבתים, עסקים או משרדים במקרים שבהם הכספת ננעלה בטעות או שהקוד שלה לא עובד.

צוות המנעולנים המוסמכים של IGL מגיע עם ציוד טכנולוגי מתקדם לפריצת כספות מכל הדגמים והסוגים – כספות פלדלת, כספות דיגיטליות, כספות חדשות וכספות ישנות.

אנו נבדוק היטב את הכספת, נבין מהי בדיוק התקלה ונפעיל שיטות פריצה מדויקות ומורכבות במיוחד המותאמות לאופן פעולתה ולחוזק שלה. הפריצה תתבצע תמיד מבלי לפגוע או לנפץ את הכספת.

בעזרת הידע המקיף והניסיון הרב שצברנו, כל כספת היא בשבילנו אתגר אפשרי שנדע לפרוץ אותו בדייקנות המרבית. נשמח לסייע לכם במהירות ומקצועיות!

התקנה והחלפה של מנעולים

בנוסף לשירותי הפריצה, אנו ב-IGL מתמחים גם בהתקנה מקצועית והחלפה של מנעולים בבתים, דירות ועסקים בתל אביב.

אם המנעול הקיים שלכם אינו תקין, פגום, ישן או אינו מספק רמת אבטחה נאותה, צוות המנעולנים שלנו יגיע עם ציוד מקצועי ויבצע עבורכם התקנה של מנעול חדש תוך שמירה קפדנית על הדלת או השער הקיימים.

אנו בקיאים במגוון רחב של סוגי מנעולים – אלקטרוניים, מכניים, צילינדרים, בריחים ועוד ונבחר עבורכם את האפשרות הטובה והמתאימה ביותר בהתאם לייעוד הדלת ולרמת האבטחה הנדרשת, העבודה שלנו מדויקת, נקייה ויסודית ומלווה באחריות מלאה.

שירות זמין 24/7 כולל בלילות ובסופי שבוע

אחד היתרונות הגדולים של IGL Lock הוא הזמינות הגבוהה שאנו מספקים ללקוחותינו – אין שעות סגור ואנו עונים לקריאות בכל שעה ביממה גם בלילות, סופי שבוע או חגים.

צוות המנעולנים הגדול והמנוסה שלנו דואג לכך שתמיד יהיו טכנאים פנויים וזמינים להגיע במהירות מרבית כדי לתת מענה לכל קריאה דחופה של לקוחותינו בתל אביב.

אנו מבינים שמצבי חירום יכולים לקרות בכל שעה ועל כן אנחנו מספקים שירות של מנעולן מורשה 24 שעות, כדי שלא תמצאו את עצמכם כלואים ותקועים הרבה זמן מחוץ לביתכם או לרכבכם עד הבוקר שלמחרת.

אנו כאן כדי להושיט עזרה מהירה בכל עת! צרו איתנו קשר ונגיע אליכם תוך זמן קצר ביותר.

ציוד טכנולוגי מתקדם לפריצה ללא הרס

אחד המרכיבים המרכזיים המאפשרים לנו ב-IGL לספק שירות מקצועי, מהיר ואיכותי הוא הציוד הטכנולוגי המתקדם שברשותנו.

צוות המנעולנים שלנו מאובזר במיטב האביזרים והכלים החדישים ביותר המיועדים ספציפית לפריצת מנעולים מכל הסוגים בדרך מדויקת ונקייה שאינה משאירה שריטות או סימני פריצה.

בין היתר אנו עושים שימוש במכשירים אלקטרוניים וממוחשבים לניתוח ופענוח של מנגנוני נעילה, מפתחות שליבה מיוחדים לפתיחה ללא הרס ואף כלי עבודה ייעודיים לחומרים שונים כגון פלדה, אלומיניום, פלסטיק ועוד.

הציוד המתקדם מאפשר לנו לפרוץ כל דלת או מנעול באופן מהיר ונקי לחלוטין ללא צורך בפגיעה או ניפוץ הנכס.

יתרונות IGL מנעולנות | מנעולן בקריית אונו

ניסיון ומוניטין מוכחים של למעלה מעשור

אחת הסיבות המרכזיות לבחור ב-IGL Lock לטיפול בכל נושא הקשור לנעילה ומנעולים היא הוותק והניסיון הרב שצברנו במשך למעלה מ-10 שנים בתחום.

ביצענו אלפי עבודות פריצה, התקנה ותיקון של מנעולים בדירות מגורים, בתי עסק, משרדים, חנויות וכלי רכב בתל אביב והאזור. המוניטין שצברנו לאורך השנים מדבר בעד עצמו.

כל לקוח שפנה אלינו בעבר יעיד כי קיבל מאיתנו שירות מקצועי, אמין, זמין ואיכותי. אנו עומדים 100% מאחורי המוצרים והשירותים שלנו ולוקחים אחריות מלאה על ביצוע כל עבודה לשביעות רצון המזמין.

ניסיון, מיומנות, אמינות ומקצועיות הם הדבר שהלקוחות שלנו יכולים לסמוך עליהם לחלוטין כשהם בוחרים בשירותינו.

מחירים הוגנים לכל כיס

ב-IGL Lock אנו שמים דגש רב להציע מחירים הוגנים, שקופים ומפורטים עבור כל השירותים אותם אנו מספקים.

אנו מבינים שפנייה למנעולן מתבקשת פעמים רבות באופן בלתי צפוי עקב מקרה חירום כלשהו ועל כן חשוב לנו שהעלות לא תהווה מכשול.

כבר בשיחה הטלפונית הראשונית תקבלו מאיתנו הצעת מחיר שקופה וברורה המפרטת במדויק מה כלול בעלות בהתאם לסוג העבודה הנדרש.

אנו גם מציעים אפשרויות תשלום נוחות, מבצעים ללקוחות חוזרים ועוד כך שהמחיר לא יהווה מכשול לקבלת שירות איכותי ומקצועי.

צרו קשר לקבלת הצעת מחיר מפורטת והוגנת או חייגו 077-803-8672!

אמינות ומקצועיות כבר בביקור הראשון

אחד הדגשים המרכזיים שלנו הם מתן שירות אמין, מקצועי ואיכותי כבר במפגש הראשוני עם הלקוח.

כל המנעולנים שלנו הינם טכנאים מוסמכים, אמינים ומנוסים שעברו הכשרה והדרכה קפדנית לפני שהצטרפו לצוות.

אנו מקפידים על הופעה מסודרת, התנהגות נימוסית, שמירה על ניקיון האזור ויחס אישי וסבלני לכל לקוח.

בנוסף אנו לוקחים אחריות מלאה על העבודה ונותנים אחריות ארוכת טווח כך שתמיד תוכלו לסמוך על השירותים שלנו בעיניים עצומות.

איזורי שירות נוספיםמנעולן ברחובות | מנעולן בבת ים | פורץ מנעולים בתל אביב | פורץ מנעולים בחולון | פורץ מנעולן ברמת גן | מנעולן בפתח תקווה | מנעולן בהוד השרון | מנעולן בהרצליה | פורץ מנעולים בלוד | מנעולן בנס ציונה | מנעולן בבאר יעקוב

IGL מנעולנות
IGL מנעולנות

IGL מנעולנות – מעמידים לרשותכם מנעולנים מומלצים ומקצועים שמגיעים תוך 30 – 40 דקות לכל מקום באזור המרכז.
אמנת השירות והערכים של IGL הם: הגינות, אמינות, מקצועיות ותמורה טובה למחיר – בדיוק מה שצריך בשביל להיות מנעולן יצאת צדיק מוסמך!

אנו ב- IGL עובדים עם הציוד המתקדם, האמין והטוב ביותר בשוק. כאשר מנעולן מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8038672

השירותים שלנו:
אזורי שירות:

מאמרים

פורץ מנעולים ברמת גן

אנו ב-IGL Lock מהווים כתובת אמינה ומקצועית כבר למעלה מעשור לכל מי שזקוק לשירותי פריצה, תיקון או החלפה של מנעולים ברמת גן והסביבה. צברנו ניסיון

לקריאה >>
פורץ מנעולים בשבת - תמונה ראשית
פורץ מנעולים בשבת

שבת בצהרי היום, השמש זורחת והרוח נושבת בעדינות. אתם חוזרים מבית הכנסת או מטיול בפארק, מגיעים לדלת הבית ומגלים שהמפתח נעלם ולא עליכם יותר. הדלת

לקריאה >>
זקוקים למנעולן במהירות?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה