מנעולן בחולון יצאת צדיק

🥇 פורץ מנעולים 🥇 פורץ דלתות 🥇פורץ כספות 🥇
מתקין כספות 🥇 פורץ רכבים 🥇 החלפת צילינדר 🥇התקנת/כיוון דלתות

5/5
באישור משטרת ישראל
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה
תוכן עניינים

נתקעתם בלי מפתח מחוץ לבית? הכספת לא נפתחת? המכונית שלכם לא מגיבה לשלט ואין לכם מפתח? הכתובת הבאה שלכם היא כמובן המנעולן.

המנעולן הוא זה שיצליח לחלץ אתכם מהמצוקה ולפתוח עבורכם כל דלת וכל מנעול סורר.

תפקידו של המנעולן הוא גם בעתות חירום של ממש כמו במקרים של תינוק שנשאר במכונית נעולה, בית שעולה בלהבות ואין דרך לפתוח את הדלת שהתעקמה או חלילה בעת תאונה.

המצבים הללו מחייבים הגעה מהירה של מנעולן ופריצה מהירה של הדלת התקולה.

מנעולן בחולון שמגיע SOS

להזמנת מנעולן SOS בחולון | חייגו – IGL מנעולנות 077-8038672 

אז אם אתם מתגוררים בחולון, אתם יותר מברי מזל. כי בחולון יש לכם מנעולן מקצועי ומהיר שקשוב לכל קריאה וזמין להעניק לכם מענה SOS בכל מקרה ובכל בעיה. המנעולן שיגיע אליכם יפרוץ עבורכם את הדלת כאשר תוך זמן קצר ממש תמצאו את עצמכם אחרי כל הסאגה המלחיצה הזו.

התחושה שיש מה לעשות וכי כל מקרה של בעיה במנעול יכולה בהחלט לבוא על פתרונה תוך זמן קצר, מעניקה הרגשה של שלווה ושקט נפשי כי אתם יודעים שגם לאחר הניסיונות שלכם לפתור את הבעיה בכוחות עצמכם, עדיין בהחלט יהיה מה לעשות.

מנעולן בחולון יצאת צדיק - באנר הנעה לפעולה Igl lock

מחירים הוגנים ושקופים

ב-IGL-LOCK אנו עושים כל שביכולתנו כדי להציע מחיר הוגן, שקוף ומדויק עבור שירותי המנעולנות. אנו מבינים שלא פעם הצורך בשירותינו צץ באופן בלתי צפוי ולכן שמים דגש על מתן הצעת מחיר ברורה כבר בשיחה הראשונית.

מחיר השירות תלוי במספר גורמים עיקריים:

סוג העבודה הנדרשת – האם מדובר בפריצה, תיקון מנעול קיים או התקנת מערכת נעילה חדשה
רמת המורכבות והקושי הטכני של המשימה
סוג ודגם המנעול או הנעילה עליהם יש לטפל
המיקום הגיאוגרפי ומרחק הנסיעה של הטכנאי
שעות ביצוע העבודה – ימים/לילה, חגים ושבתות
אנו ניתן הערכה מדויקת מראש ונציג בפירוט את מרכיבי המחיר. אין עלויות נסתרות.

כמה עולה שירותי מנעולן בחולון?

סוג שירותמחיר
פריצת מנעול צילינדר בחולון 170-420 ₪
פריצת רכב בחולון 220-490 ₪
עלות פריצת כספת ביתית בחולון 149-450 ₪
מחיר פתיחת כספת נעולה בחולון 149-450 ₪
פריצת דלת טרוקה בחולון 190-250 ₪
פריצת דלת פלדלת בחולון 390-580 ₪
כיוון צירי דלת פלדלת (שימון וכיוון הצירים) בחולון 245-350 ₪
עלות נוספת עבור שירות בשעות הערב בחולון 20-40 ₪
עלות נוספת עבור שירות בשעות הלילה בחולון 60-90 ₪

איזה שירותים מספק מנעולן בחולון?

השירותים של מנעולן בחולון הם למעשה שירותים די מגוונים כאשר כולם עוסקים כמובן בתחום הזה של המנעולים, הבטיחות והאבטחה של הבית, המכונית והמשרד.

המנעולן אמור לסייע לכם בהתקנה של מנעולים, בהתקנה של מערכות אבטחה מכל הסוגים, בהתקנת כספות וכמובן גם בפריצה שלהם בעת הצורך. המנעולן אמור להיות בעל ידע מקצועי רחב ומקיף תוך שהוא יכיר את כל סוגי המנעולים ואת כל אמצעי האבטחה הקיימים בתחום הזה של מנעולים ומיגון בתים.

זה מה שלמעשה מקנה לו את כל היכולות ואת כל האפשרויות לפתור בעיות מסוגים השונים הנוצרים במנעולים השונים.

ראו גם: פורץ כספות.

מענה מקצועי למגוון רחב של בעיות נעילה

ב-IGL-LOCK אנו נותנים מענה מהיר ומקצועי למגוון רחב של בעיות נעילה ומנעולים:

  • ננעלתם מחוץ לבית/רכב – צוותנו מגיע תוך דקות ספורות, פורץ את הדלת או את הרכב בצורה מקצועית לחלוטין וללא גרימת נזקים.
  • שבר במפתח, תקלה במנעול – אנו מטפלים במקצועיות בכל סוגי התקלות במנגנוני הנעילה ומבצעים פריצה ללא נזק או החלפה במידת הצורך.
  • פריצת כספות – יש לנו יכולות גבוהות במיוחד בפריצת כספות ביתיות וכספות משרדיות מכל סוג באמצעים מתקדמים וללא גרימת נזק.

תוך כמה זמן אמור להגיע מנעולן בחולון?

להזמנת מנעולן SOS בחולון | חייגו – IGL מנעולנות 077-8038672 

המנעולן שלנו בחולון הוא גם מנעולן רכב ומתחייב להגיע אליכם תוך זמן קצר ממש מרגע הקריאה. בגלל שאנחנו יודעים עד כמה דחופה עשויה להיות הקריאה שלכם ועד כמה חשוב לכם לקבל שירות מידי שיסייע לכם בפתרון הבעיה, על כן שמנו לעצמינו מטרה להבטיח לכל לקוח, שירות מידי SOS. כך הוא לא יצטרך להישאר בסיטואציה הקשה והמלחיצה למשך זמן ארוך ומורט עצבים.

ברור שבמקרי חירום מדובר לעיתים בהצלת חיים של ממש כאשר המנעולן אכן מצליח להגיע מיד לכל קריאה ולבצע את מלאכת הפריצה והחילוץ במקצועיות ובלי לאבד זמן יקר.

זמינות גבוהה של מנעולן בחולון בכל שעה

המנעולנים של IGL-LOCK זמינים 24/7 לכל קריאה ומצוקה. אנו מבינים שמצבי חירום יכולים לקרות בכל זמן ועל כן צוות המנעולנים שלנו ערוך לסייע במהירות האפשרית.

בין אם מדובר בשעות היום, הערב או הלילה המאוחרות – תמיד תוכלו לסמוך עלינו שנגיע תוך זמן קצר ביותר מרגע הזמנת השירות. אנו מבינים שבמצבי לחץ ומשבר, אין לכם זמן לחכות ועל כן הגעה מהירה היא העדיפות המרכזית שלנו.

איך לבחור מנעולן יצאת צדיק בחולון ?

הבחירה במנעולן חייבת להיות מתוך התייחסות לשלושה פרמטרים עיקריים. אם לא תשימו לב אל כל אלו, אתם תמצאו את עצמכם מצטערים על הרגע שבחרתם בשירות של אותו מנעולן וחבל.

  • זמינות גבוהה – כפי שכבר פירטנו לעיל, הזמינות של המנעולן היא דבר חשוב ביותר. אתם לא יכולים לוותר עליו. ברוב המקרים אתם רוצים שירות מידי בלי המתנה מורטת עצבים ועל כן חשוב שתוודאו כי אכן איש המקצוע מסוגל להגיע הגעה מהירה בכל עת ובכל שעה.
  • אמינות – המנעולן אחרי הכול מתעסק על המנעול של הבית, המכונית, הכספת או העסק. הוא חייב להיות אדם אמין שאתם סומכים עליו שלא יעשה כל שימוש לרעה בכל הציוד והידע שברשותו.
  • מקצועיות – פריצה של מנעול עשויה להותיר נזקים קשים למנגנון הנעילה כמו גם לדלת עצמה. אם לא מדובר במקרה חירום, חשוב לתת את הדעת לא רק על הזמינות והאמינות של המנעולן אלא גם המקצועיות שלו והיכולת שלו לפרוץ בצורה מקצועית עם מינימום נזק למנעול ולדלת.

אנחנו בIGL מנעולנות מתמחים בכל שירותי המנעולנות בחולון והסביבה! להזמנת שירותינו במחיר משתלם התקשרו עכשיו או השאירו פרטים ונשמח לסייע לכם במהירות האפשרית!

מקצועיות וידע רב שנים בתחום המנעולים

צוות המנעולנים המקצועי של IGL-LOCK מתמחה כבר למעלה מעשור במתן פתרונות לכל בעיה הקשורה לנעילה, מנעולים ואבטחה. אנו עובדים עם מיטב הציוד והטכנולוגיות העדכניות ביותר בתחום ועוברים השתלמויות והסמכות באופן שוטף כדי לשמור על רמה מקצועית גבוהה.

המנעולנים שלנו בקיאים במגוון רחב של מנעולים ומנגנוני נעילה ההופכים כל משימה לאתגר שאנו יודעים להתמודד איתו במקצועיות. אנו עובדים בזהירות ומדויקות כדי לא לגרום כל נזק למנעול, לדלת או לרכוש במהלך העבודה.

בזכות הניסיון והידע הרב שצברנו, אנו מסוגלים לפרוץ כל סוג מנעול במהירות וללא גרימת נזקים מיותרים.

עבודה מדויקת ויסודית ללא נזקים

ב-IGL-LOCK אנו שמים דגש מיוחד על ביצוע העבודות בצורה מדויקת ויסודית תוך מניעת כל נזק אפשרי לרכוש.

צוות המנעולנים המקצועי שלנו עבר הכשרה נרחבת וייעודית בטכניקות פריצה מתקדמות השומרות על שלמות המנעול, הדלת ומנגנון הנעילה. אנו לומדים ומתעדכנים כל העת בשיטות חדשניות שמאפשרות פריצה ללא נזק.

אנו עובדים בעדינות וזהירות רבה תוך שימוש בכלים וחומרים ייעודיים אשר אינם פוגעים או משאירים שריטות. שומרים על ניקיון האזור ועוטפים חלקים רגישים למניעת פגיעות.

בנוסף, אנו בודקים תמיד לעומק את מצב הנזק שנגרם בעקבות התקלה במנעול. מזהים את הגורם והבעיה שיצרה נעילה וממליצים על טיפול מקצועי נדרש כדי למנוע הישנות בעתיד. כך אנו מבטיחים שביעות רצון לאורך זמן.

 מנעולן מבצע תיקון מנעול בחולון - igl-lock

אחריות ומעקב אחר כל עבודה

הדבר החשוב ביותר בשירות שלנו הוא אחריות מלאה על כל עבודה שאנו מבצעים ונותנים שירותי אחריות ומעקב איכותיים. כל לקוח זכאי ל-12 חודשי אחריות על עבודות התקנת או תיקון מערכות נעילה שביצענו.

במהלך תקופה זו אנו מבצעים ביקורת ובדיקת תקינות של המנעול/מנגנון הנעילה, שומרים על קשר שוטף עם הלקוח ונענים לכל קריאה חוזרת ללא חיוב נוסף.

המטרה שלנו היא שביעות רצון לאורך זמן לכן נמשיך ללוות כל לקוח גם אחרי תום האחריות, נבצע טיפולים והסרת מפגעים במחירים מיוחדים.

סומכים עלינו לאיכות ושירות מעל ומעבר!

שירות לקוחות זמין וידידותי

 שירות לקוחות איכותי וידידותי – המפתח להצלחה

אנו מאמינים ששביעות רצון הלקוח ושירות איכותי הם הבסיס להצלחה וקיום ארוך טווח של העסק. לקוח מרוצה הוא ההמלצה הטובה ביותר ומפיץ את המוניטין החיובי שלנו הלאה.

על כן הקמנו מחלקת שירות לקוחות איכותית ומקצועית הזמינה עבורכם 24/7 במגוון ערוצי קשר. צוות הנציגים עבר הכשרה מיוחדת בנושא ניהול שיחות, פתרון בעיות ומתן מענה אדיב ומהיר לכל פנייה.

אנו שמים דגש על יצירת חווית שירות אישית, אנושית וידידותית עבור כל לקוח. מאזינים בסבלנות, מבינים את הצרכים הייחודים ונותנים פתרונות בהתאם. שירות לקוחות טוב הוא המפתח להמשך שיתוף פעולה והצלחה!

האם כעת פירטתי באופן ברור יותר את נושא שירות הלקוחות וחשיבותו? אשמח לשמוע אם יש המלצות נוספות לשיפור נקודה זו.

איזורי שירות נוספים: מנעולן ברחובותמנעולן בבת ים | פורץ מנעולים בתל אביב | מנעולן בפתח תקווהמנעולן בהוד השרון | מנעולן בהרצליה | מנעולן בבאר יעקוב | פורץ מנעולים בלוד | מנעולן בנס ציונה

IGL מנעולנות
IGL מנעולנות

IGL מנעולנות – מעמידים לרשותכם מנעולנים מומלצים ומקצועים שמגיעים תוך 30 – 40 דקות לכל מקום באזור המרכז.
אמנת השירות והערכים של IGL הם: הגינות, אמינות, מקצועיות ותמורה טובה למחיר – בדיוק מה שצריך בשביל להיות מנעולן יצאת צדיק מוסמך!

אנו ב- IGL עובדים עם הציוד המתקדם, האמין והטוב ביותר בשוק. כאשר מנעולן מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8038672

השירותים שלנו:
אזורי שירות:

מאמרים

פורץ מנעולים ברמת גן

אנו ב-IGL Lock מהווים כתובת אמינה ומקצועית כבר למעלה מעשור לכל מי שזקוק לשירותי פריצה, תיקון או החלפה של מנעולים ברמת גן והסביבה. צברנו ניסיון

לקריאה >>
פורץ מנעולים בשבת - תמונה ראשית
פורץ מנעולים בשבת

שבת בצהרי היום, השמש זורחת והרוח נושבת בעדינות. אתם חוזרים מבית הכנסת או מטיול בפארק, מגיעים לדלת הבית ומגלים שהמפתח נעלם ולא עליכם יותר. הדלת

לקריאה >>
זקוקים למנעולן במהירות?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה