מנעולן בתל אביב

🥇 פורץ מנעולים 🥇 פורץ דלתות 🥇פורץ כספות 🥇
מתקין כספות 🥇 פורץ רכבים 🥇 החלפת צילינדר 🥇התקנת/כיוון דלתות

5/5
באישור משטרת ישראל
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה
תוכן עניינים

בסיטואציה אשר בה אנחנו עשויים למצוא את עצמינו זקוקים לשירות של מנעולן, אנחנו עשויים להיות לחוצים מאוד. זה יכול להיות לחץ של זמן כאשר אנחנו חייבים לצאת מהבית ולהגיע בזמן לעבודה אך הרכב משום מה לא נענה לשלט.

זה גם יכול להיות במקרה בו אנחנו שבים הביתה בשעות הקטנות של הלילה והמפתח של הבית אבד. ברור שבסיטואציות מעין אלו אנחנו רוצים שירות מידי בלי שום עיכובים. עם זאת, עדיין לא מדובר במצבי חירום או כאלה שיש בהם פיקוח נפש.

כי יש גם את המצבים אשר בהם יש אנשים לכודים בתוך מכונית או אנשים לכודים בתוך בית בוער כאשר במצבים מעין אלו השירות של המנעולן חייב להיות מידי והכי מהר שרק אפשר.

מנעולן בתל אביב יצאת צדיק הוא הכתובת שאנחנו אמורים לפנות אליה בכל מצב כזה. רק אם אכן מבחר את איש המקצוע האמין והנכון נוכל ליהנות מהתוצאות הרצויות.

איזה שירותים מספק מנעולן בתל אביב?

להזמנת מנעולן SOS בתל אביב | חייגו – IGL מנעולנות 077-8038672 

אנחנו כאן כדי לספק לכם את המידע הנחוץ כאשר עולה הצורך בפנייה אל איש מקצוע מתחום הפריצה. מנעולן בתל אביב שלמד את התחום ומכיר את הנושא שזה אומר שהוא בקי בטכניקות של כל סוגי המנעולים ויש לו את כל הידע הנדרש לצורך טיפול נכון בכל סוג של נעילה כאשר הוא יבצע את העבודה תוך מינימום נזקים למנעול.

בין השירותים השונים שמנעולן בתל אביב יודע לספק נמנים פריצת דלתות, פריצת כספות ועוד. בנוסף, הוא יכול לספק גם שירותי מנעולנות רכב בנוסף לשירותים אשר הוא מספק בבתים.

למרות שכשאנחנו זקוקים לשירות של המנעולן אנחנו לא תמיד זוכרים את הנקודה הזו וזה לא נראה לנו חשוב, עלינו לזכור ולדעת שיש גם את החיים אחרי הפריצה של המנעול. אנחנו לא רוצים למצוא את עצמנו משלמים ביוקר על תיקון המנעול והתקנה יקרה מחדש של כל מערכת הנעילה.

ראו גם: פורץ מכוניות יצאת צדיק.

מנעולן בתל אביב - באנר הנעה לפעולה Igl lock

 

תוך כמה זמן אמור להגיע מנעולן בתל אביב?

כשאנחנו מדברים על זמן ההגעה של המנעולן אנחנו למעשה מדברים על טווח שנע בין דקות ספורות ועד שעה לכל היותר. לא תמיד יש לנו את הזמן להמתין לשירות.

אז אם מדובר בפריצה של כספת שלא נחוצה לנו ממש מיד, אז נוכל להזמין גם מנעולן שלא מבטיח זמינות גבוהה. במקרים אשר בהם אנחנו לחוצים בזמן או גרוע מכך, מדובר במצב חירום, לא נוכל להתפנק ויהיה עלינו להזמין איש מקצוע שמבטיח זמינות גבוהה סביב היממה.

עשוי לעניין אתכם: תיקון דלתות.

מנעולן 24 שעות בתל אביב יפו

תל אביב יפו, העיר הכי חיה ותוססת במדינה, עיר שמאכלסת המון צעירים ומקומות בילוי, זאת אולי העיר עם הכי הרבה קריאות למנעולן חירום 24 שעות ביממה.

שירות מנעולן 24 שעות ביממה מספק לתושבי תל אביב פתרונות מהירים ואמינים. בין אם מדובר בנושא פריצת מגורים, משרד או רכב.

IGL מנעולננות מציעה שירותי מנעולנות 24 שעות ביממה. השירות שלנו נותן שקט נפשי ונוחות ללקוחות על ידי הגעה מהירה ליעד ואספקת תיקון איכותי לכל צרכי הלקוח.

הסבר על נוהל העבודה של מנעולן

מנעולנים הם אנשי מקצוע מיומנים המתמחים במנעולים, מפתחות ומערכות אבטחה. הם מאומנים לתקן, לתחזק ולהתקין סוגים שונים של מנעולים לדלתות, חלונות, כספות וכלי רכב, ויכולים גם להציע ייעוץ מומחה לגבי מערכות הנעילה האמינות והיעילות ביותר.

כיצד עובד נוהל העבודה של המנעולן? כאשר המנעולן מגיע עליו קודם כל להעריך את הנזק ב- 4 השלבים: 

  1. לזהות את הבעיה במנעול, שיכולה להיות מפתח שבור, מפתח שלא במקומו, מנעול תקול או שילוב של גורמים שונים.
  2. לאחר זיהוי הבעיה, המנעולן קובע את דרך הפעולה הטובה ביותר לתיקון הבעיה. 
  3. מנעולן מקצועי פועל על פי נהלי עבודה קפדניים על מנת להבטיח כי הוא מספק ביטחון מרבי ללקוחותיו.

לדוגמה, לפני התקנת מנעול חדש, הוא יוודא שהמנעול מיושר כראוי ומתאים באופן מושלם לפני ההתקנה כדי למנוע מפורצים לפתוח אותו.

4. המנעולן יבדוק את מסגרת הדלת או החלון כדי לוודא שהיא יציבה ויכולה לתמוך במנעול בצורה מאובטחת.

המנעולן מספק ייעוץ נוסף ללקוחות כיצד להפוך את המנעולים שלהם למאובטחים יותר ויכול להמליץ על מוצרי אבטחה שונים, כגון ברגים, מערכות כניסה ללא מפתח או כספות. 

כמה עולה שירותי מנעולן בתל אביב?

ביק מנעולן - מחירים149-250 ₪
פריצת רכב בתל אביב220-490 ₪
פריצת מנעול צילינדר בתל אביב

170-420 ₪
מחירי החלפת מנגנון רב בריח בתל אביב340-550 ₪
החלפת צילינדר בדלת פלדלת / רב בריח / שריונית חסם / פנדור / מולטי לוק בתל אביב340-550 ₪
פריצת דלת פלדלת בתל אביב390-580 ₪
החלפת צילינדר בדלת כניסה בתל אביב230-550 ₪
התקנת מנעול דלת בתל אביב240-450 ₪
פריצת מנעול לשונית בתל אביב100-390 ₪
עלות פריצת כספת ביתית בתל אביב149-450 ₪
התקנת עינית לדלת כניסה בתל אביב150-520 ₪
פריצת דלת טרוקה בתל אביב190-250 ₪
התקנת מנעול ביומטרי בתל אביב1500-2900 ₪
שכפול מפתחות לבית בתל אביב10-50 ₪
שכפול מפתחות לרכב בתל אביב220-1400 ₪
שחזור מפתח לרכב בתל אביב330-2500 ₪

ראו גם: פורץ דלתות | מתקין דלתות.

אילו שירותים מספק מנעולן בתל אביב?

מנעולנים מספקים מגוון שירותים מעבר לפתיחת דלתות והחלפת מפתחות שאבדו בתל אביב. מנעולנים מספקים מגוון שירותים הן לבתי מגורים והן לנכסים מסחריים.

אם אתם מחפשים מנעולן בתל אביב, הנה כמה מהשירותים שתוכלו לצפות שהוא יספק:

שירותי מגורים: מנעולן ביתי בתל אביב יכול לעזור לאבטח את ביתכם על ידי בדיקה, התקנה ותיקון של סוגים שונים של מנעולים. הם יכולים ליצור מפתחות כפולים, להחליף מנעולים ולהתקין מנעולים בעלי אבטחה גבוהה. אתה יכול גם לסמוך עליהם שיבצעו שירותי נעילה במקרה שתנעל את עצמך בטעות.

שירותים מסחריים: מנעולן מסחרי בתל אביב מבין את הצורך באמצעי אבטחה מתקדמים ומבטיח שהאתר העסקי שלכם יהיה בטוח מפני פורצים או פולשים. הם יכולים לעבוד על מערכות בקרת גישה, מפתחות אב ולהתקין מנעולים בעלי אבטחה גבוהה. מנעולן מסחרי יכול גם להתקין מצלמות טלוויזיה במעגל סגור סביב הנכס המסחרי שלכם ולעצב מערכת מפתחות ראשית.

שירותי רכב: מנעולן מקצועי בתל אביב יכול לעזור בשירותי נעילת רכב, חיתוך מפתחות ותכנות מערכת כניסה ללא מפתח. הם יכולים גם הצתת מפתחות, מנעולי דלתות, ולספק שירות מפתח משדר. לסיכום, מנעולנים בתל אביב מציעים מגוון שירותים שיתאימו הן לצרכים שלכם למגורים והן לצרכים המסחריים שלכם. חשוב לבחור מנעולן מקצועי שיוכל לספק שירותים אמינים ומשתלמים.

מנעולן בתל אביב

איך לבחור מנעולן בתל אביב?

להזמנת מנעולן SOS בתל אביב | חייגו – IGL מנעולנות 077-8038672 

העבודה של המנעולן היא למעשה עבודה של פורץ. ברור שאנחנו לא רוצים להביא אלינו הביתה פורץ מנעולים מיומן שהוא לא אמין. כלומר אדם שיודע לפרוץ וגם שלא במסגרת העבודה… כדי שאכן נגיע אך ורק אל איש מקצוע מומחה, מקצועי ובעיקר אמין, חובה עלינו לבדוק ולברר היטב כי אכן מדובר באיש מקצוע שהוא מנעולן מוסמך והוא מבטיח עבודה מהירה, יעילה, מקצועית ועם מינימום נזקים כשמעל הכול מכריעה את כף המאזניים האמינות של איש המקצוע.

ראו גם: איך לפרוץ מנעול?

למה לבחור בחברת IGL כשצריך מנעולן בתל אביב

בחירת חברת מנעולנות בתל אביב יכולה להיות משימה לא פשוטה, במיוחד כאשר אתם זקוקים לספק שירות אמין ומנוסה שיכול לטפל במנעולי חירום, תיקוני מנעולים או התקנות במומחיות, במהירות ובמחיר סביר.

אמינות ומהירות

לזמן יש חשיבות מכרעת כאשר אתם נעולים מחוץ לבית או לרכב, או זקוקים לתיקון מנעול דחוף. חברת IGL מספקים שירות מנעולן חירום 24/7 ואנו מתגאים בזמני התגובה המהירים והאמינים שלנו ברחבי תל אביב. יש לנו צוות של מנעולנים מוסמכים ומנוסים בכוננות כדי להבטיח שאנו עונים על צרכי לקוחותינו ביעילות וביעילות.

שקיפות ויושרה

צוות IGL פועלים על פי מדיניות תמחור שקופה המבטיחה כי אתם מודעים לחלוטין לכל העלויות שייגרמו לפני תחילת כל עבודה. אנו מחויבים לרמה הגבוהה ביותר של יושרה בכל ההתנהלות שלנו עם הלקוחות, ואנו פועלים לבניית מערכות יחסים מתמשכות עם לקוחותינו המבוססות על אמון, כנות וכבוד הדדי.

למה לבחור בIGL מנעולנות

איכות ומומחיות

אנו בחברת IGL משרתים את תושבי ועסקים בתל אביב מזה שנים רבות. צברנו שפע של ידע ומומחיות המאפשרים לנו להתמודד עם כל אתגר מנעול או מפתח בביטחון ובדייקנות. המנעולנים שלנו מיומנים גם בפיתוחים הטכנולוגיים האחרונים בענף הנעילה, מה שמאפשר לנו להציע פתרונות חדשניים המותאמים לצרכים הייחודיים שלכם.

שביעות רצון הלקוחות

הלקוחות שלנו הם בראש סדר העדיפויות שלנו. אנו תמיד מבטיחים כי הלקוחות שלנו מרוצים לחלוטין עם השירותים שלנו לפני עזיבת כל אתר עבודה. המחויבות שלנו לשביעות רצון הלקוחות קנתה לנו בסיס לקוחות נאמן ומוניטין מצוין של ביצוע איכותי ושירות לקוחות ברחבי תל אביב.

שאלות נפוצות

הנה כמה שאלות נפוצות שאנחנו מקבלים על מנעולנים בתל אביב:

  • האם מנעולן יכול לעזור לי אם אאבד את מפתחות הרכב שלי?
    כן, מנעולן יכול לעזור לך אם אתה מאבד את מפתחות הרכב שלך. הם יכולים ליצור סט מפתחות חדש או לתכנת מחדש שלט כניסה ללא מפתח עבור המכונית שלך.
  • למה כדאי לי לבחור במנעולן מקצועי במקום לנסות לתקן מנעול בעצמי?
    למנעולנים מקצועיים יש את המומחיות, הכלים והניסיון לתקן מנעולים במהירות ובמינימום נזקים. ניסיון לתקן מנעול בעצמך יכול בסופו של דבר לגרום נזק יקר יותר ואולי אפילו לא לתקן את הבעיה.
  • מה עלי לעשות אם אני זקוק למנעולן חירום באמצע הלילה?
    אל תיבהלו. התקשרו ל-IGL מנעולנים, שירות מענה החירום שלנו 24 שעות ביממה זמין 365 ימים בשנה, בסופי שבוע ובחגים. אנחנו נהיה שם כדי לעזור לך בכל מצב חירום.

IGL מנעולנות
IGL מנעולנות

IGL מנעולנות – מעמידים לרשותכם מנעולנים מומלצים ומקצועים שמגיעים תוך 30 – 40 דקות לכל מקום באזור המרכז.
אמנת השירות והערכים של IGL הם: הגינות, אמינות, מקצועיות ותמורה טובה למחיר – בדיוק מה שצריך בשביל להיות מנעולן יצאת צדיק מוסמך!

אנו ב- IGL עובדים עם הציוד המתקדם, האמין והטוב ביותר בשוק. כאשר מנעולן מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8038672

השירותים שלנו:
אזורי שירות:

מאמרים

פורץ מנעולים ברמת גן

אנו ב-IGL Lock מהווים כתובת אמינה ומקצועית כבר למעלה מעשור לכל מי שזקוק לשירותי פריצה, תיקון או החלפה של מנעולים ברמת גן והסביבה. צברנו ניסיון

לקריאה >>
פורץ מנעולים בשבת - תמונה ראשית
פורץ מנעולים בשבת

שבת בצהרי היום, השמש זורחת והרוח נושבת בעדינות. אתם חוזרים מבית הכנסת או מטיול בפארק, מגיעים לדלת הבית ומגלים שהמפתח נעלם ולא עליכם יותר. הדלת

לקריאה >>
זקוקים למנעולן במהירות?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה