שכפול מפתח – כל מה שצריך לדעת

🥇 פורץ מנעולים 🥇 פורץ דלתות 🥇פורץ כספות 🥇
מתקין כספות 🥇 פורץ רכבים 🥇 החלפת צילינדר 🥇התקנת/כיוון דלתות

5/5
באישור משטרת ישראל
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה
תוכן עניינים

מצאתם את עצמכם פעם במצב המתסכל של צורך בגישה לדלת נעולה אבל היה לכם מפתח שבור או לא במקומו? או אולי היית צריך לחלוק מפתחות עם שותפים לבית או לספק כפילות למקרי חירום?

זה יכול להיות חלק נפוץ ובלתי נמנע של החיים. ברגעים אלה, הידיעה על שכפול מפתח הופכת חיונית. כתבנו מדריך מקיף זה כדי לעזור לך להבין כל היבט של שכפול מפתחות, החל מהסיבות שייתכן שתזדקק לשכפול, העלויות ומסגרות הזמן הכרוכות בכך, ועד לשיטות שונות של שכפול מפתחות ושיקולי אבטחה.

סיבות נפוצות מדוע עלינו לבצע שכפול מפתח

שכפול מפתחות הוא שירות חיוני הנדרש במצבים שונים. לעתים קרובות יש צורך כאשר מפתח הולך לאיבוד או נגנב, ודורש מפתח חדש כדי לפתוח דלתות או כלי רכב. דיירים מרובים במשק בית עשויים גם להזדקק לסטים נוספים של מפתחות לנוחות וגישה נוחה לחללים משותפים. יתר על כן, שבירת מפתח יכולה להתרחש באופן בלתי צפוי, ולכן חיוני שיהיו כפילויות כאמצעי זהירות. לבסוף, שכפול מפתחות משמש ככלי שימושי למצבי חירום, שבהם גישה לחלל נעול חיונית להבטחת בטיחות וביטחון.

שכפול מפתח - כל מה שצריך לדעת

שכפול מפתח מחיר

מחירי שכפול מפתחות משתנים בהתאם לסוג המפתח ולמורכבות העיצוב שלו. להלן טבלה המציגה את סוגי המפתחות השונים ואת עלויות השכפול שלהם בהתאמה:

  • מפתח סטנדרטי: ₪10-₪20
  • מפתח לרכב: ₪50-₪100 (תלוי ביצרן/דגם)
  • מפתח אבטחה גבוה: ₪150-₪300
  • מפתח חכם: ₪350-₪500

שים לב שמחירים אלה משוערים ועשויים להשתנות בהתאם לגורמים כגון מורכבות עיצוב המפתח ושיטת השכפול בה נעשה שימוש. התייעצו עם מנעולני IGL לקבלת מידע תמחור מדויק.

כמה זמן לוקח כל ההליך?

הזמן שלוקח לשכפל מפתח תלוי במספר גורמים, כגון המורכבות של עיצוב המפתח ושיטת החיתוך בה נעשה שימוש. לדוגמה, ניתן לשכפל מפתח בית סטנדרטי תוך מספר דקות בלבד, בעוד שמפתחות מורכבים יותר בעלי אבטחה גבוהה עם דפוסים מורכבים עשויים לדרוש זמני עיבוד ארוכים יותר. בממוצע, שכפול מפתחות לוקח בערך 10 עד 15 דקות עבור רוב סוגי המפתחות. עם זאת, יש לזכור כי פרק זמן זה עשוי להשתנות בהתאם לנסיבות הספציפיות, ולכן תמיד עדיף להתייעץ עם מנעולן מקצועי לקבלת הערכה מדויקת.

באילו שיטות משתמשים בשכפול מפתחות?

שיטות שכפול מפתחות התפתחו במהלך השנים, כאשר מכונות חיתוך מפתחות מסורתיות משתמשות בכלים ידניים או חצי אוטומטיים כדי לגלף פרופילי מפתח. למרות שעדיין נעשה שימוש נרחב, שיטות אלה עומדות בפני תחרות מצד טכניקות מודרניות כמו חיתוך לייזר והדפסה תלת מימדית. חיתוך לייזר מציע דיוק ומהירות גדולים יותר, ומייצר מפתחות אבטחה גבוהים עם עיצובים מורכבים. עם זאת, זה נוטה להיות יקר יותר. מצד שני, הדפסה בתלת-ממד מספקת גישה חדשנית לשכפול מפתחות, ויוצרת עותקים משוכפלים מדויקים באמצעות ייצור תוספתי. למרות היותה טכנולוגיה מבטיחה, אימוצה המעשי נותר מוגבל בשל אתגרים בדיוק ובחוזק החומר.

שכפול מפתחות אצל מנעולן מוסמך או בחנות ייעודית

כשמדובר בכפילות מפתחות, לבחירה בין מנעולן מוסמך לבין חנות ייעודית יש יתרונות וחסרונות. מנעולנים מוסמכים, כמו מנעולני IGL, ידועים בידע הרב שלהם, בניסיון וביכולת שלהם לשכפל מגוון רחב של מפתחות, כולל גרסאות ברמת אבטחה גבוהה. מצד שני, חנויות ייעודיות עשויות להציע שכפול מפתחות במחיר נמוך יותר, אך עשויות להיות חסרות את המומחיות והציוד לטיפול יעיל במפתחות מורכבים.

על ידי בחירה במנעולן, הלקוחות יכולים להיות סמוכים ובטוחים בשירותי שכפול מפתחות באיכות גבוהה המגובים על ידי שנים של עידון ומקצועיות, המבטיחים תוצאות מדויקות ואמינות בכל פעם.

כמה פעמים ניתן לשכפל מפתח?

אמנם אין מגבלה מוגדרת למספר הפעמים שניתן לשכפל מפתח, אך הפחתת מפתח יכולה להוות בעיה בכל דור עוקב של מפתחות כפולים. מפתחות שאינם מתוחזקים כראוי, כפילויות חוזרות ונשנות וטיפול לא נכון עלולים להוביל לאי דיוקים בעותקים החדשים, מה שעלול לגרום לקושי לפתוח את הנעילה או אפילו לפגוע במנגנון הנעילה. כדי למקסם את אורך חיי המפתח ואת הכפילות, הקפידו על טיפול ותחזוקה נאותים של המפתח המקורי, כמו גם בחירת שירות מנעולן אמין ומקצועי כמו מנעולני IGL כדי לספק שכפול מפתחות מדויק, תוך הבטחת הפונקציונליות והתאימות של כל עותק.

האם יש אחריות לכפילות?

ב-IGL מנעולנות אנו עומדים על איכות שירותי השכפול המרכזיים שלנו ומציעים אחריות על מנת להבטיח את שביעות רצון הלקוחות. במקרה הנדיר של בעיות כלשהן עם המפתח המשוכפל, תמיכת שירות הלקוחות שלנו נמצאת במרחק שיחת טלפון בלבד. אנו נפעל במהירות כדי לספק החזר כספי או החלפה במידת הצורך.

כדי לגשת לשירותי האחריות שלנו, פשוט שמור את הקבלה שלך וצור איתנו קשר עם חששותיך. העדיפות העליונה שלנו היא לבנות מערכות יחסים מתמשכות עם לקוחותינו על ידי אספקת מפתחות כפולים אמינים, מדויקים ומעוצבים היטב, המגובים במחויבות החזקה שלנו לשירות לקוחות מעולה..

שכפול מפתח - כל מה שצריך לדעת

שאלות נפוצות אודות שכפול מפתחות

קבלו תשובות לשאלות נפוצות בנוגע לשכפול מפתחות, התהליך שלו והשירותים הנלווים המוצעים על ידי IGL מנעולנים.

  • האם ניתן לשכפל את כל סוגי המפתחות?
    ניתן לשכפל כמעט את כל סוגי המפתחות, כולל מפתחות בית סטנדרטיים, מפתחות רכב, מפתחות ברמת אבטחה גבוהה ועוד. עם זאת, מפתחות מסוימים, כמו מפתחות המוגנים בפטנט ומפתחות רכב מסוימים עם שבבי משדר, עשויים להיות הגבלות על שכפול מטעמי אבטחה.
  • האם ניתן לשכפל מפתח ללא המקור?
    כן, ניתן לשכפל מפתח ללא המקור במקרים מסוימים. מנעולנים מיומנים יכולים ליצור מפתח מאפס על סמך המנעול שהוא מפעיל או כל קוד מפתח המשויך למפתח המקורי. עם זאת, שירות זה עשוי לגזול זמן רב יותר ויקר יותר מאשר שכפול מסורתי.
  • האם יש סיכונים הקשורים לשכפול מפתחות?
    סיכונים פוטנציאליים מסוימים עשויים להתעורר אם השכפול לא נעשה כראוי, כמו שבירת מפתח או נזק למנעול עקב עותק מפתח שגוי. לכן חשוב לבחור מנעולן מוסמך כמו מנעולני IGL על מנת לוודא שהשכפול מתבצע בצורה מדויקת ומקצועית.
  • כיצד אוכל להיות בטוח שהמפתח המשוכפל שלי יפעל כראוי?
    מנעולן מנוסה צריך לבדוק ביסודיות את המפתח המשוכפל במנעול המתאים כדי להבטיח התאמה ופונקציונליות נאותה. אנו ב-IGL מנעולנים מתגאים במתן שכפול מפתחות איכותי ויש לנו אחריות על מנת להבטיח את שביעות רצון הלקוחות, כמפורט בפוסט.
  • האם בטוח לשכפל מפתחות עם מנעולן לעומת קיוסק בחנות?
    בחירת מנעולן מוסמך כמו IGL Locksmiths לשכפול מפתחות מבטיחה שתקבלו ייעוץ מקצועי, טיפול נכון בצרכי האבטחה שלכם ושירותים מקצועיים. ייתכן שלמשכפלי קיוסק לא תהיה אותה רמת מומחיות או את הציוד הדרוש לטיפול במגוון רחב של סוגי מפתחות, והם עשויים להציע אבטחה נמוכה יותר.
IGL מנעולנות
IGL מנעולנות

IGL מנעולנות – מעמידים לרשותכם מנעולנים מומלצים ומקצועים שמגיעים תוך 30 – 40 דקות לכל מקום באזור המרכז.
אמנת השירות והערכים של IGL הם: הגינות, אמינות, מקצועיות ותמורה טובה למחיר – בדיוק מה שצריך בשביל להיות מנעולן יצאת צדיק מוסמך!

אנו ב- IGL עובדים עם הציוד המתקדם, האמין והטוב ביותר בשוק. כאשר מנעולן מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8038672

השירותים שלנו:
אזורי שירות:

מאמרים

פורץ מנעולים ברמת גן

אנו ב-IGL Lock מהווים כתובת אמינה ומקצועית כבר למעלה מעשור לכל מי שזקוק לשירותי פריצה, תיקון או החלפה של מנעולים ברמת גן והסביבה. צברנו ניסיון

לקריאה >>
פורץ מנעולים בשבת - תמונה ראשית
פורץ מנעולים בשבת

שבת בצהרי היום, השמש זורחת והרוח נושבת בעדינות. אתם חוזרים מבית הכנסת או מטיול בפארק, מגיעים לדלת הבית ומגלים שהמפתח נעלם ולא עליכם יותר. הדלת

לקריאה >>
זקוקים למנעולן במהירות?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה