פורץ מכוניות יצאת צדיק

🥇 פורץ מנעולים 🥇 פורץ דלתות 🥇פורץ כספות 🥇
מתקין כספות 🥇 פורץ רכבים 🥇 החלפת צילינדר 🥇התקנת/כיוון דלתות

5/5
באישור משטרת ישראל
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה
תוכן עניינים

הרכב נעול ואין לכם דרך לפתוח אותו? המפתח תקוע בסוויץ'? המצבר הלך ואין חשמל ברכב? מכסה המנוע תקול? את כל הבעיות האלה יפתור עבורכם המנעולן.

פורץ מכוניות שיגיע אליכם יטפל ברכב בצורה הכי מקצועית וגם הכי מהירה על מנת שתוכלו לשוב לשגרת יומכם שנעצרה בגלל התקלה המעצבנת.

פורץ מכוניות יצאת צדיק בכל שעה!

על פי רוב, כאשר עולה צורך בשירות של פריצת מכוניות, מדובר בעיתוי מלחיץ. האדם שונא לחוש חסר יכולת וחסר גישה בכל מה שנוגע לרכוש הפרטי שלו. מה גם שבמקרים רבים אנחנו זקוקים למכונית שלנו כדי לצאת לדרך או שחלילה מדובר בשעת חירום כאשר אנחנו לחוצים לשחרר את המכונית בגלל לכודים שנלכדו בה בעת תאונה, שריפה או חלילה שכחת ילדים במכונית.

זה בדיוק השירות שאנחנו מציעים. פריצת מכוניות באופן מקצועי על ידי איש מקצוע מומחה שיעשה את העבודה במהירות וביעילות. אנחנו מציעים זמינות גבוהה במיוחד כאשר כל קריאה נענית ממש תוך דקות ספורות כאשר איש המקצוע כבר יתייצב בשטח ויבצע את המשימה.

באילו מקרים מטפל פורץ מכוניות?

  • ישנם מקרים שונים וסיטואציות שונות אשר בהם אנחנו זקוקים לשירות של פורץ המכוניות.
  • כאשר המפתח נמצא בתוך הרכב והרכב נעול.
  • כאשר מפתח הרכב אבד.
  • כאשר הסוויץ' לא מסתובב והרכב לא מצליח להתניע.
  • כאשר הדלת של המכונית לא נפתחת.
  • כאשר מכסה המנוע תקוע.
  • כאשר ילד ננעל ברכב.
  • כאשר המכסה האחורי של הרכב תקוע ולא נפתח.
  • כאשר עולה חשש שמא יש מישהו שהעתיק את המפתח ואתם רוצים להחליף את הקוד.

איך פורץ רכבים פועל בפועל?

יש מספר שיטות עיקריות אשר בהם נוקטים פורצי הרכבים. תמיד יש להתאים את השיטה בהתאם לסוג הרכב כמו גם לשנת הייצור של הרכב.

פריצה בעזרת כרית – זוהי השיטה הסטנדרטית והמקובלת בדרך כלל. הפריצה נעשית בעזרת כרית כאשר פורץ הרכבים מפריד באמצעותה את הדלת מהמשקוף, לארח מכן הוא מכניס כלי מיוחד או מוט ברזל מותאם בעזרתו הוא תופס את המפתח או לוחץ על כפתור הפתיחה מבפנים וכך פותח את דלת המכונית. הוא חייב להיות מיומן ומנוסה בעבודה על מנת שהיא אכן תיעשה כמו שצריך בלי לגרום לנזקים מיותרים למכונית.

המכוניות של היום מצוידות במערכות נעילה וגם אזעקה משוכללות ועל כן קורה לא פעם שאנחנו יוצאים מהמכונית והיא ננעלת באופן אוטומטי. הבעיה היא שזה גם יכול לקרות כאשר המפתחות נשארו בתוך המכונית.

יש היום בעולם כלי פריצה מתקדמים ומקצועיים כמו סרגלי פתיחה, מוטות פתיחה וכריות ניפוח. בעבר נהגו לפרוץ מכוניות בעיקר בעזרת סרגל פתיחה אך עם השנים והמכוניות שהפכו להיות משוכללות מאוד הרי ששימוש בלתי זהיר ובלתי מבוקר בסרגלי פתיחה עלו לגרום לנזקים חמורים בחלקים ומערכות רבות בכלי הרכב.

כיום יש בדלתות הרכב המודרני מערכות שונות שעלולות להיפגע בטיפול שאינו זהיר. כמו למשל ערכות חיווט לחלונות, חיווט לרמקולים, חיווט למערכת הנעילה של הרכב וכן חידוש כריות אוויר הנמצא בדלתות.

זו הסיבה שיש לשים דגש מיוחד על בחירה נכונה של מנעולן רכב מקצועי שיש לו את כל הידע ואת כל היכולת לבצע את הפריצה בלי לפגוע כלל בשאר מערכות הרכב.

פורץ מכוניות יצאת צדיק

טיפים לפני הזמנת פורץ רכבים

הסיטואציה אשר בה אתם מוצאים את עצמכם זקוקים לשירות של פורץ רכבים היא לרוב סיטואציה מלחיצה. זה לא חייב להיות בעת תאונה חלילה, שריפה או ילדים לכודים. גם כשאתם עומדים ליד המכונית ולא מצליחים לפתוח אותה כדי לצאת לעבודה או לשוב באישון ליל מאירוע, הן סיטואציות מלחיצות ומעצבנות מספיק. במצבים מעין אלו אתם עשויים לפעול עם פחות שיקול דעת ולמהר להזמין כל פורץ שמבטיח לכם הגעה מהירה למקום.

חשוב שתזכרו: פורץ מנעולים חייב להיות לפני הכול אדם אמין מאוד וכזה שמסוגל להבטיח לכם לב שקט ותחושה בטוחה כי המנעולן לא ישעה כל שימוש לרעה במפתחות ובגישה שהוא קבל אל המכונית שלכם.

כדאי תמיד לבדוק האם למנעולן יש תעודת יושר מטעם המשטרה וכי הוא יכול להבטיח לכם כי העבודה תיעשה במלוא האמינות והאחריות.

מלבד זאת חשוב להבין כי פריצה, למרות המטרה הראשונית שלה חייבת להיעשות בצורה זהירה וזאת כדי למנוע נזקים משניים למכונית.

קורה לא פעם שלאחר הפריצה מתגלה כי אירעו תקלות שונות למערכות הרכב וכי לא מדובר רק בהחלפת המנגנון של נעילת הרכב.

אתם לא רוצים להיקלע למצבים כאלו ועל כן, אל תוותרו על המקצועיות של איש המקצוע ובדקו כי אכן מדובר באדם שמבטיח לכם עבודה במלוא האמינות והמקצועיות עם הבטחה למינימום נזקים.

פורץ מכוניות יצאת צדיק

כמה זמן לוקח לפרוץ רכב?

פריצת רכב היא לא תמיד סיפור כל כך קל ופשוט. ישנם מקרים רבים אשר בהם מתברר כי הפריצה מורכבת מאוד במיוחד בגלל המנגנונים החדשניים המפעילים את מערכת הנעילה של הרכב. כך שאי אפשר לומר באופן גורף תוך כמה זמן אמורה העבודה להתבצע.

עם זאת, כאשר אתם פונים אל מנעולן מומחה לתחום, אתם בהחלט יכולים להיות רגועים כי אכן תקבלו שירות מהיר ותוכלו לסיים את כל הסיפור הזה תוך דקות ספורות ממש. ככל שאיש המקצוע יכיר את המנעולים השונים ואת מנגנוני הרכב הקיימים, הרי שהוא ייטיב לבחור את הכלים הנכונים ולנקוט בשיטה המתאימה מה שיוביל לתוצאות מהירות. זה כמובן יאפשר לכם לשוב לשגרת היום שלכם שהופרה בגסות בגלל גחמותיו של הרכב.

מחיר פריצת רכבים

המחיר לפריצת רכבים משתנה בין סוגי הרכבים ומנגנוני הנעילה שלהם כמו גם בצורת העבודה הנדרשת לשם הפריצה. מלבד זאת יש לזכור כי יש תעריף מיוחד לשעות הלילה ולימי עבודה שבהם התעריף באופן כללי יהיה גבוה יותר.

בגדול הסכום לתשלום מתחיל באזור 150 ₪ אך הוא יכול לטפס עד 300 ₪ ולעיתים אפילו יותר בהתאם לסיטואציה.

פורץ מכוניות יצאת צדיק

מה להכין לפני שפורץ רכבים מגיע

כשאתם מזמינים פורץ רכבים יש כמה וכמה דברים שאתם צריכים להכין מראש. אחרת לא בטוח שהפורץ יהיה מוכן לבצע את הפריצה.

ראשית אתם צריכים להכין תעודה מזהה ואת רישיון הרכב. רק לאחר שפורץ הרכבים אכן יזהה כי אתם הבעלים של הרכב הוא יתחיל לבצע את העבודה.

עוד לא נמצא פורץ הרכבים שייטול על עצמו את הסיכון ויפרוץ כל רכב שכל לקוח מזדמן יבקש ממנו לפרוץ. על כן, גם אם אתם לחוצים מאוד ואתם ממהרים, אל תתעצלו לחפש ולהכין את כל התעודות המזהות.

ברור כי בעת חירום כאשר המטרה היא להציל לכודים או ילדים בתוך המכונית אין משמעות רבה לבעלות על הרכב ובמצבים מעין אלו פיקוח נפש ידחה הכול. לאחר הפריצה והחילוץ, אפשר יהיה לטפל גם בעניין הבעלות על הרכב.

חשוב להכין גם כסף מזומן כדי לשלם לפורץ. זה לא יהיה כל כך נעים עם סיום העבודה כאשר תידרשו לשלם תגלו שאין לכם בעצם דרך לשלם לו עבור השירות שהוא עשה עבורכם. בייחוד אם מדובר בישרות דחוף שנעשה באמצע הלילה או בכל שעה מוזרה בה הזעקתם את הפורץ.

בנוף, עשוי לעניין אתכם: מנעולן בתל אביב | איך לפרוץ מנעול?

IGL מנעולנות
IGL מנעולנות

IGL מנעולנות – מעמידים לרשותכם מנעולנים מומלצים ומקצועים שמגיעים תוך 30 – 40 דקות לכל מקום באזור המרכז.
אמנת השירות והערכים של IGL הם: הגינות, אמינות, מקצועיות ותמורה טובה למחיר – בדיוק מה שצריך בשביל להיות מנעולן יצאת צדיק מוסמך!

אנו ב- IGL עובדים עם הציוד המתקדם, האמין והטוב ביותר בשוק. כאשר מנעולן מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8038672

השירותים שלנו:
אזורי שירות:

מאמרים

פורץ מנעולים ברמת גן

אנו ב-IGL Lock מהווים כתובת אמינה ומקצועית כבר למעלה מעשור לכל מי שזקוק לשירותי פריצה, תיקון או החלפה של מנעולים ברמת גן והסביבה. צברנו ניסיון

לקריאה >>
פורץ מנעולים בשבת - תמונה ראשית
פורץ מנעולים בשבת

שבת בצהרי היום, השמש זורחת והרוח נושבת בעדינות. אתם חוזרים מבית הכנסת או מטיול בפארק, מגיעים לדלת הבית ומגלים שהמפתח נעלם ולא עליכם יותר. הדלת

לקריאה >>
זקוקים למנעולן במהירות?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה