פורץ מנעולים בשבת

🥇 פורץ מנעולים 🥇 פורץ דלתות 🥇פורץ כספות 🥇
מתקין כספות 🥇 פורץ רכבים 🥇 החלפת צילינדר 🥇התקנת/כיוון דלתות

5/5
באישור משטרת ישראל
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה
תוכן עניינים

שבת בצהרי היום, השמש זורחת והרוח נושבת בעדינות. אתם חוזרים מבית הכנסת או מטיול בפארק, מגיעים לדלת הבית ומגלים שהמפתח נעלם ולא עליכם יותר.

הדלת נעולה, המשפחה מחכה מאחורי הדלת, והתחושה היא של אי-נוחות וחרדה. בדיוק ברגעים כאלה, כאשר הזמן הוא מהותי והצורך לפתור את הבעיה מיידית, הפנייה לפורץ מנעולים 24 שעות היא הפתרון האופטימלי.

פורץ מנעולים שזמין גם בשבת? בקרב רבים שוררת ההנחה שאין אפשרות לפנות לשירותי פריצת מנעולים במהלך השבת והחגים בשל אילוצים הלכתיים.

אך ישנם מצבים בהם נותרת אפשרות זו כצורך אמיתי ודחוף גם בשבת – למשל, כאשר מישהו ננעל מחוץ לביתו או לרכבו עם שבירה של המפתח או תקלה במנעול. האם יש פותר מקצועי ומהימן שניתן לפנות אליו גם בשבת?

כחברה מובילה בתחום המנעולנות אנו ב-IGL Lock פיתחנו פתרון ייעודי לטיפול במקרי חירום דחופים של פריצת מנעולים גם בשבתות ובחגים. הפתרון עומד בקפדנות בכל כללי ההלכה והחוק ומאפשר לנו להגיע לעזרה במהירות האפשרית.

פורץ מנעולים בשבת - באנר הנעה לפעולה Igl lock

פורץ מנעולים בשבת – IGL Lock מציעה פתרונות מקצועיים גם בשבת וחג

כפי שציינו, קיימת תפיסה מוטעית לפיה אין אפשרות לפנות לשירותי פריצת מנעולים בשבתות וחגים יהודיים בשל איסורי עבודה וחילול שבת. אולם, המציאות מורכבת יותר.

ישנם מצבי חירום דחופים בהם עולה צורך ממשי בפריצת מנעול גם בשבת או בחג – לדוגמה כאשר אדם נותר נעול מחוץ לביתו או לרכבו עקב שבירת מפתח או תקלה מכנית במנעול. שהייה ממושכת מחוץ למבנה ללא יכולת כניסה עלולה להוות סכנת בטיחות ממשית.

במצבים מעין אלו ניתן בהחלט לפנות לשירותים של פריצת מנעולים באופן מותר גם בשבת.

החשיבות של הגעה מהירה של פורץ המנעולים

כאשר אנו נתקעים מחוץ לבית או לרכב, כל דקה נראית כאילו היא אינסופית, החשיבות של הגעה מהירה של פורץ המנעולים היא קריטית ביותר.

זמן ההגעה המהיר מקטין את החרדה, מפחית את ההמתנה ומאפשר לנו לחזור לשגרת היום הרגילה במהירות. כאשר מדובר בפורץ מנעולים בשבת, התחייבות להגעה מהירה היא לא רק שירות – היא צורך בסיסי.

איזה שירותים מציע פורץ מנעולים?

פורץ מנעולים הוא לא רק מי שמגיע לפתוח לכם את הדלת כאשר אתם תקועים בחוץ. הוא מציע מגוון שירותים הכוללים:

  1. תיקון דלתות ופריצת דלתות: במקרים בהם המנעול נתקע או המפתח שבור בתוך המנעול, המנעולן יגיע ויספק לך פתרון מהיר ויעיל. התהליך כולל הערכה מקצועית של הנזק, בחירת הכלים המתאימים ופתיחה מדויקת של הדלת ללא פגיעה במנגנון המנעול.
  2. התקנת מערכות אבטחה: המנעולן מציע לא רק שירותים בסיסיים אלא גם התקנה של מערכות אבטחה מתקדמות. הוא יכול להתקין מצלמות אבטחה, מערכות אזעקה, וגם מערכות גילוי אש.
  3. פריצה והתקנה של כספות: במקרה ששכחתם את הקוד של הכספת או שהמנעול שלה נתקע, המנעולן יגיע ויספק לכם פתרון. הוא יכול לפרוץ לכספת באופן מקצועי, לשדרג את המנעול או להתקין לכם כספת חדשה.
  4. החלפת מנעולים: לאחר שחזור מגניבה או פריצה, יש צורך להחליף את המנעולים בבית. המנעולן יגיע, יערוך הערכה מקצועית של המנעול הקיים ויבצע את ההחלפה באופן מקצועי.
  5. שירותי ייעוץ: לפעמים הצורך הוא לא בשירות פיזי אלא בייעוץ מקצועי. האם המנעולים שלכם מספקים את האבטחה הנדרשת? אילו מערכות אבטחה כדאי להתקין? המנעולן יכול להציע לך ייעוץ מקצועי בנושא, לבחון את המצב הקיים ולהמליץ על הפתרונות האופטימליים.

למה לבחור בIGL מנעולנות

האם יש הבדל במחיר להזמנת פורץ מנעולים ביום שבת?

שבת היא יום מנוחה ושלווה, אך לעיתים קרובות היא גם היום בו אנו מוצאים את עצמנו במצבים לא צפויים, כמו כאשר אנו נתקעים מחוץ לבית או לרכב. הזמנת פורץ מנעולים בשבת יכולה להיות שונה מההזמנה בימי השבוע הרגילים, וזאת מסיבות שונות:

  • תוספת תשלום: בהרבה מקרים, הזמנת שירות בשבת יכולה להיות יקרה יותר מאשר בימי השבוע. הסיבה לכך היא העבודה בשעות לא רגילות והצורך לשלם תוספת לעובד.
  • זמן ההגעה: בשבת, ייתכן והמנעולן יגיע אליך בזמן מהיר יותר מאשר בימי השבוע, כיוון שהדרכים פחות עמוסות. מצד שני, ייתכן ויהיה לו פחות עובדים בשירות, ולכן ההמתנה תהיה ארוכה יותר.
  • הגבלות נסיעה: באזורים בהם השבת מקובלת באופן רחב, ייתכן והמנעולן לא יוכל להגיע ברכב, אלא רק בהליכה או באמצעות כלי רכב לא מונע.
  • פורץ מנעולים בשבת: כאשר אתה מחפש פורץ מנעולים שעובד בשבת, חשוב לוודא שהוא מנעולן מורשה 24 שעות ושיש לו את היכולת להגיע אליך בזמן הקצר ביותר.

בסופו של דבר, המחיר והשירות יכולים להשתנות בהתאם למגבלות ולצרכים של הלקוח, אך תמיד כדאי להיות מוכנים ולדעת איזה שירות אתם מקבלים בשבת.

איך לבחור פורץ מנעולים מומלץ?

בחירת פורץ מנעולים היא לא משימה פשוטה, בעיקר כאשר אנו נמצאים במצב של לחץ או חירום. כדי לוודא שהשירות שנקבל יהיה מקצועי, אמין ובמחיר הוגן, יש לקחת בחשבון את הגורמים הבאים:

  • המלצות: שאלו חברים או בני משפחתך אם הם מכירים פורץ מנעולים מומלץ. המלצה אישית היא הדרך הטובה ביותר למצוא מנעולן מקצועי ואמין.
  • ביקורות באינטרנט: חפשו ביקורות על המנעולן באתרים ובפורומים מקוונים. קראו את התגובות והערות של לקוחות אחרים כדי להבין את רמת השביעות הרצון שלהם.
  • רישיון וביטוח: וודאו שהמנעולן הוא מנעולן מורשה 24 שעות ויש לו את הרישיונות הנדרשים לעבודה. בנוסף, וודאו שיש לו ביטוח אחריות שיכסה את כל הנזק שעשוי להיגרם במהלך העבודה.
  • מחיר: בקשו הצעת מחיר מראש ווודאו שאין עלויות נוספות או צפויות. כאשר מדובר בשירות ביום שבת, ייתכן ויהיו עלויות נוספות, אך תמיד כדאי לוודא את המחיר הסופי מראש.
  • שירות לקוחות: האם המנעולן זמין לשיחה? האם הוא מסביר את התהליך ומגיב לשאלות שלכם? שירות לקוחות איכותי הוא אינדיקציה למקצועיות.

בחירת פורץ מנעולים היא בחירה שיכולה להשפיע על ביטחון הבית והרכוש. לכן, חשוב להקדיש את הזמן הדרוש ולבחור בזהירות.

פריצת מנעולים – עשה זאת בעצמך

כאשר אנו נתקלים במצב בו המנעול נתקע או שאיבדנו את המפתח, הרעיון הראשון שעולה בנו הוא לפרוץ את המנעול בעצמנו. אם אתם חושבים לנסות זאת לפני שאתה מתקשרים לפורץ מנעולים מקצועי, הנה כמה דברים שכדאי לדעת:

  • כלים: לפריצת מנעולים דרושים כלים מסוימים, כמו סטים של כלים לפריצה או חוט גמיש. אם אין לכם את הכלים המתאימים, ייתכן שתגרמו נזק למנעול ולדלת.
  • טכניקה: פריצת מנעולים דורשת טכניקה מסוימת. ישנם מדריכים באינטרנט שמסבירים איך לעשות זאת, אך זה יכול לקחת זמן ולהיות מעט מאתגר.
  • זהירות: ישנם סוגי מנעולים שפריצתם באופן בלתי תקין יכולה לגרום לנזק רב ולהפוך את המנעול ללא פעיל.
  • סיכונים: במקרה שבו אתם מנסים לפרוץ לנכס שאינו שייך לכם, זהו עבירה חמורה. אף על פי שהמטרה היא להיכנס לביתך, יש לוודא שאתם עושים זאת באופן חוקי.
IGL מנעולנות
IGL מנעולנות

IGL מנעולנות – מעמידים לרשותכם מנעולנים מומלצים ומקצועים שמגיעים תוך 30 – 40 דקות לכל מקום באזור המרכז.
אמנת השירות והערכים של IGL הם: הגינות, אמינות, מקצועיות ותמורה טובה למחיר – בדיוק מה שצריך בשביל להיות מנעולן יצאת צדיק מוסמך!

אנו ב- IGL עובדים עם הציוד המתקדם, האמין והטוב ביותר בשוק. כאשר מנעולן מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8038672

השירותים שלנו:
אזורי שירות:

מאמרים

פורץ מנעולים ברמת גן

אנו ב-IGL Lock מהווים כתובת אמינה ומקצועית כבר למעלה מעשור לכל מי שזקוק לשירותי פריצה, תיקון או החלפה של מנעולים ברמת גן והסביבה. צברנו ניסיון

לקריאה >>
פורץ מנעולים בשבת - תמונה ראשית
פורץ מנעולים בשבת

שבת בצהרי היום, השמש זורחת והרוח נושבת בעדינות. אתם חוזרים מבית הכנסת או מטיול בפארק, מגיעים לדלת הבית ומגלים שהמפתח נעלם ולא עליכם יותר. הדלת

לקריאה >>
זקוקים למנעולן במהירות?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה