התקנת קודן לרכב

🥇 פורץ מנעולים 🥇 פורץ דלתות 🥇פורץ כספות 🥇
מתקין כספות 🥇 פורץ רכבים 🥇 החלפת צילינדר 🥇התקנת/כיוון דלתות

5/5
באישור משטרת ישראל
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה
תוכן עניינים

אין כל חובה בהתקנת קודן לרכב. חברות הביטוח אינן מחייבות את זה. עם זאת, מומלץ כן לעשות את הדבר משום שקודן ברכב עשוי להבטיח לכם רמה גבוהה הרבה יותר של הגנה על הרכב שלכם.
קודן איכותי למעשה עשוי לעכב את הפורץ בעוד כמה דקות טובות מה שיציל את הרכב שלכם. קודן לרכב ממש לא חייב להיות סיפור יקר. הוא יעלה לכם בממוצע עד 300 ₪ ובתמורה אתם תיהנו משקט נפשי וזה בהחלט שווה את זה!

התקנת קודן לרכב לא תמיד החלטה שלכם

לפני שניכנס לנושא הכדאיות, חשוב לדעת שלא תמיד זו בכלל תהיה החלטה שלכם. ישנם מצבים רבים אשר בהם חברת הביטוח היא זו שמחייבת את הדבר טרם יבטחו את הרכב שלכם. בכל מקרה, אם חברת הביטוח לא דרשה את הדבר, שאלו אותם האם יש מקום להתקנת קודן לרכב והאם זה יתרום משהו מבחינתם.

חשוב לדעת דבר נוסף: קודן, מתוחכם ככל שיהיה, עשוי להתקלקל ואף ליצור בעיות שונות בהתנעה. גנב מומחה או פורץ מנוסה יצליח להתגבר גם על זה בקלות. עם זאת, יש עדיין כמה וכמה סיבות טובות למה אכן כדאי לראוי להתקין קודן לרכב ומומלץ לעשות זאת ע"י מנעולן מקצועי שמתמחה בתחום.

באילו מצבים מומלץ להתקין קודן לרכב?

  • הגנה על הרכב – אם אתם חונים באזורים שקטים שאינם הומי אדם, תמיד עדיף להוסיף שמירה על שמירה. ברגע שיש לכם קודן לרכב, הפורץ יתקשה לסיים את מלאכתו במהירות מה שעשוי למנוע ממנו בכלל מלהתעסק עם המכונית שלכם.
  • הגנה מילדים – קודן לרכב מבטיח לכם כי גם הילדים לא יוכלו לפתוח את הרכב כשאתם לא רוצים שיעשו את זה. הרבה אסונות ונזקים כבר אירעו לכלי רכב בגלל ילדים שפתחו, התניעו ועשו כל מיני פעולות אסורות ומסוכנות.

התקנת קודן לרכב – חיים קשים לגנבים!

מי לא רוצה לעשות חיים קשים לגנבי הרכב? אז כאן בדיוק המקום. ברגע שאתם מתקינים קודן לרכב, אתם גורמים לכך שהפורץ ייאלץ לעבוד עוד שמן מה על המנעול שלכם מה שעשוי להוביל בסופו של דבר למניעת הפריצה או לעצירת הפורץ.

יש אפשרות גם להוסיף כספת בו תניחו את הקודן מה שיקשה עוד יותר על הפורץ ויחייב אותו לחתוך את הכספת, מה שיוסיף עוד זמן עבודה שיוכל להיות ממש לטובתכם. מוטב שהגנב יפסיד עוד רגע מחייו מאשר שאתם תפסידו את הרכב שלכם ברגע.

התקנת קודן לרכב – שלב אחרי שלב

הקודן של הרכב מורכב בעיקר משני חלקים. מקלדת ועלוקה. המקלדת זה לוח הכפתורים והעלוקה זהו רכיב חשמלי שאותו מחברים אל אחד מחוטי הרכב שאחראים על ההנעה של הרכב.

ההתקנה נעשית באופן כזה:

  • ראשית יש לנתק את אחד מהחוטים שאחראים על ההתנעה שזה הדלק או הסטרטר או האימבולייזר. הניתוק יכול להיות אלחוטי והוא גם יכול להיות פיזי.
  • על מקום הניתוק מניחים את העלוקה והיא זו שמחברת בין שני החלקים שניתקתם או שיבשתם. רק כאשר תינתן פקודה לכבל הוא יוכל לפעול והרכב יוכל להתניע.
    מתי העלוקה נותנת את הפקודה? כשאתם מקישים את הקוד שלכם על המקלדת. זה מה שנותן את האישור לעלוקה לחבר את הכבל.

איך מותקן קודן לרכב?

כפי שכבר ציינו, לא תמיד יש חובה מצד חברות הביטוח להתקין קודן לרכב. עם זאת, מדובר בהחלט בשדרוג של ממש לביטחון שלכם ושל הרכב שלכם. הביצוע ייעשה אך ורק על ידי מנעולן רכב מומחה, כזה שיכול להבטיח לכם כי אכן העבודה תיעשה בצורה מקצועית ואמינה.

לא פעם קורה ומתקינים חאפרים מציעים את שירותיהם כאשר אלו לא עושים את זה באמת כמו שצריך. הם יכולים להגיד לכם שהתקינו קודן עם שני ניתוקים כאשר בפועל יהיה זה ניתוק אחד בלבד שהוא כמובן הרבה פחות בטוח.

יכול לעניין אותך גם:
החלפת מנעול לרכב | פורץ מכוניות יצאת צדיק

התקנת קודן לרכב – אפשרויות התקנה שונות

ישנן מספר אפשרויות להתקנת קודן לרכב כאשר מדובר במספר דרגות של מיגון. חשוב להכיר את האפשרויות לפני שבוחרים בשיטה כזו או אחרת וזאת כדי להבטיח כי אכן השיטה שתבחרו תהיה הכי טובה והכי מתאימה לכם.

התקנת קודן על ידי ניתוק שלחוט ההתנעה

המתקין יבחר באחד מחוטי ההתנעה, ינתק אותו ויתקין עליו את העלוקה.

התקנת קודן לרכב על ידי ניתוק אלחוטי

שיבוש של חוט ההתנעה – לא חייבים לבצע ניתוק ידני. אפשר בהחלט לעשות את השיבוש דרך המערכות של הרכב. מדובר בפעולה יעילה ובטוחה הרבה יותר היות והגנב לא יכול לראות באופן פיזי את המקום המנותק מה שמקשה עליו מאוד את העבודה.

התקנת קודן עם מספר ניתוקים

יש אפשרות להתחכם עוד ולהתקין את העלוקה רק לאחר מספר ניתוקים. חשוב לשלב בין ניתוקים פיזיים וניתוקים אלחוטיים כי זה מה שיעשה את העבודה של הפורץ למורכבת יותר. אפשר לעשות עד שלושה ניתוקים.

התקנת קודן עם כספת

במקרה ובחרתם בניתוק ידני, תוכלו לשדרג את הניתוק באמצעות כספת. במקום של הניתוק, תניחו את הכספת ובוו תהיה העלוקה. כך שגם אם הגנב התקדם וגילה את מקום הניתוק, עדיין תהיה לו עבודה רבה בחיתוך הכספת. מה שיוסיף עוד כמה דקות טובות של עבודה שעשויה להיות יעילה מאוד עבורכם.
ההמלצה היא להתקין כספת מאלומיניום ולא מברזל היות וזהו חומר הרבה יותר עמיד וכזה שיקשה על העבודה של הפורץ.

מחיר התקנת קודן לרכב

המחיר להתקנת קודן לרכב משתנה על פי מספר הניתוקים וכן סוג הרכב.
המחירים נעים בין 200 -800 ₪ עם או בלי כספת.
מנעולן רכב – מומחה רק עם IGL lock. מחפשים מנעולן רכב אמין? אצלנו תקבלו את השירות המושלם והאמין ביותר!

IGL מנעולנות
IGL מנעולנות

IGL מנעולנות – מעמידים לרשותכם מנעולנים מומלצים ומקצועים שמגיעים תוך 30 – 40 דקות לכל מקום באזור המרכז.
אמנת השירות והערכים של IGL הם: הגינות, אמינות, מקצועיות ותמורה טובה למחיר – בדיוק מה שצריך בשביל להיות מנעולן יצאת צדיק מוסמך!

אנו ב- IGL עובדים עם הציוד המתקדם, האמין והטוב ביותר בשוק. כאשר מנעולן מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8038672

השירותים שלנו:
אזורי שירות:

מאמרים

פורץ מנעולים ברמת גן

אנו ב-IGL Lock מהווים כתובת אמינה ומקצועית כבר למעלה מעשור לכל מי שזקוק לשירותי פריצה, תיקון או החלפה של מנעולים ברמת גן והסביבה. צברנו ניסיון

לקריאה >>
פורץ מנעולים בשבת - תמונה ראשית
פורץ מנעולים בשבת

שבת בצהרי היום, השמש זורחת והרוח נושבת בעדינות. אתם חוזרים מבית הכנסת או מטיול בפארק, מגיעים לדלת הבית ומגלים שהמפתח נעלם ולא עליכם יותר. הדלת

לקריאה >>
זקוקים למנעולן במהירות?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה