החלפת צילנדר רב בריח

🥇 פורץ מנעולים 🥇 פורץ דלתות 🥇פורץ כספות 🥇
מתקין כספות 🥇 פורץ רכבים 🥇 החלפת צילינדר 🥇התקנת/כיוון דלתות

5/5
באישור משטרת ישראל
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה
תוכן עניינים

מנעול רב בריח – כיצד להחליף צילינדר בקלות

דמיינו סיטואציה: זה עתה עברתם לדירה חדשה או לבית פרטי, ואתם רוצים לוודא שהבית החדש בטוח. אתם מבחינים שמערכת הנעילה הנוכחית נראית מיושנת, ואתם שוקלים להחליף את הצילינדר במנעול רב בריח כדי להקשות מפני פורצים להיכנס בכוח לבית.

מהו מנעול רב בריח?

מנעול רב בריח, הידוע גם בשם מנעול רב-בריחי או רב-נקודתי, הוא מערכת נעילה בעלת אבטחה גבוהה לדלתות כדי לספק הגנה משופרת.

הנעילה עובדת על ידי הפעלת מספר בריחים או נקודות נעילה בו זמנית לתוך מסגרת הדלת, מה שמבטיח איטום חזק ובטוח יותר ומקשה על פורצים לפתוח את הדלת בכוח.

החלפת צילינדר דלת רב בריח – אילו סוגים קיימים?

ישנם מספר סוגים של צילינדרים זמינים עבור דלתות רב בריח, כל אחד עם תכונות ומפרטים משלו. בחירת הצילינדר הנכון תלויה בצרכי הביטחון שלכם ובסגנון הדלת.

הסוגים הנפוצים ביותר של צילינדרים לדלתות רב בריח:

כאשר שוקלים החלפת צילינדר לדלת רב בריח, חיוני להבדיל בין צילינדרים בודדים וכפולים. צילינדרים בודדים משתמשים במפתח בצד אחד של המנעול ובסיבוב אגודל בצד השני, מה שמספק נוחות וביטחון. 

אולי יעניין אותך:

5 סימנים שאתה זקוק למנעולן רכב ברגע זה

מתי צריך להחליף מנעול לדלת רב בריח?

ישנם מספר מצבים בהם ייתכן שיהיה צורך להחליף צילינדר במנעול רב בריח:

אבדתם או נגרם נזק למפתח הדלת – אתם כבר לא יכולים לפתוח את הדלת. במקרה זה, החלפת הצילינדר מבטיחה שרק המפתחות החדשים יעבדו עם המנעול, ותספק לכם ביטחון נוסף ושקט נפשי.

עברתם לדירה או בית חדשים – אתם לא יכולים להיות בטוח כמה עותקים קיימים יש למפתח, זה תמיד רעיון טוב להחליף את המנעול מטעמי בטיחות.

המנעול שלכם נראה ישן או שחוק – המנעול עלול להיות רגיש יותר לפריצות, מומלץ להחליף אותו בדגם חדש ומאובטח יותר. תחזוקה שוטפת, כגון בדיקה ושימון של המנעול, יכולה לסייע בזיהוי מתי יש צורך בהחלפת צילינדר, ולהבטיח שתשמרו על רמת אבטחה גבוהה לביתכם בכל עת.

החלפת צילינדר דלת רב-בריח: שלב אחר שלב

החלפת הצילינדר בדלת  דורשת דיוק ותשומת לב לפרטים הינה הסבר ב10 שלבים צעד אחר צעד איך לעשות זאת נכון:

 1. אספו כלים וחומרים נדרשים

כדי להחליף בהצלחה את הצילינדר, תזדקקו למספר כלים וחומרים חיוניים, כולל מברג (רצוי עם מספר גדלי ראש), סרט מדידה, טוש והצילינדר החלופי. ודאו שהצילינדר החדש שלכם תואם למפרט של מנעול הדלת שלכם.

2. מדדו את מידות הצילינדר הישן

באמצעות סרט המדידה, מדדו את המידות של הצילינדר הקיים שלכם, וודאו שהצילינדר החדש שיש לכם הוא בגודל הנכון, ורשמו את המידות להתייחסות מאוחרת יותר. מומלץ למדוד את אורך הצילינדר, רוחבו וקוטרו.

3. הסירו את בורג הקיבוע ממנעול הדלת

אתרו את בורג הקיבוע שמחזיק את הצילינדר במקומו, שנמצא בדרך כלל על קצה מנעול הדלת. בעזרת המברג, הוציאו בזהירות את הבורג, וודאו שאתם לא פוגעים בדלת או ננעלים בתהליך. שמרו את הבורג במקום בטוח, אתם תצטרכו אותו מאוחר יותר.

החלפת צילנדר רב בריח

4. הסירו החוצה את הצילינדר הישן

לאחר הסרת בורג הקיבוע, סובב את המפתח במנעול הדלת למצב פתוח. הסירו בעדינות את הצילינדר הישן ממקומו. הקפידו על אמצעי בטיחות והקפידו לא להוציא אותו בכוח או לפגוע בחלקים עדינים של המנעול.

5. התקן את הצילינדר החדש

הכניסו את הצילינדר החדש לחלל מנעול הדלת, תוך יישור זהיר של הצד החיצוני של הצילינדר עם משטח הדלת. ודאו שהצילינדר החדש יושב בנוחות בתוך המנעול מבלי להכניס אותו בכוח או להפעיל לחץ רב מדי.

6. אבטחו את הצילינדר 

לאחר שהצילינדר החדש נמצא במקומו, חבר מחדש את בורג הקיבוע שהסרת קודם לכן. הדקו אותו היטב, וודאו שהצילינדר מעוגן במלואו במנעול.

7. בדקו את הצילינדר החדש

לאחר השלמת תהליך החלפת הצילינדר, בדוק את הצילינדר החדש עם המפתח שסופק כדי לוודא שהוא פועל בצורה חלקה. בדקו שהדלת יכולה להינעל ולהיפתח ללא בעיות, ובצעו התאמות במידת הצורך.

בעקבות כתבה זו:

תיקון דלת ממ"ד | התקנת דלתות פנים

כמה עולה להחליף צילינדר בדלת רב בריח?

החלפת צילינדר בדלת רב בריח יכולה להשתנות בהתאם למספר גורמים: סוג הצילינדר, דמי השירות של מנעולן וכל עבודה נוספת שתידרש.

חשוב ליצור קשר עם מספר מנעולנים מקומיים כדי לקבל הערכת עלות מדויקת יותר המותאמת למצב הספציפי שלכם. ככלל, עלות החלפת הצילינדר בישראל נעה בין 170₪ ל-420₪.

מורכבות המנעול ואיכות הצילינדר הנבחר יכולים להשפיע באופן משמעותי על העלות הכוללת של תהליך ההחלפה. כמו כן, מיקום הבית שלכם יכול להשפיע על העלות הסופית, שכן מנעולנים עשויים לגבות תשלום נוסף עבור הוצאות נסיעה, במיוחד באזורים מרוחקים.

החלפת צילינדר רב בריח לבד – האם זה אפשרי?

החלפת צילינדר רב בריח בעצמך אפשרית, אך חשוב לקחת בחשבון את הסיכונים והאתגרים הפוטנציאליים הכרוכים בכך.

לפני שתנסו להחליף לבד את הצילינדר, עליכם להצטייד בכלים מתאימים כגון מברג, מפתח אלן, סרט מדידה וצילינדר חדש התואם את מפרט המנעול שלכם. הכרת סוג המנעול הספציפי ועיצובו היא חיונית כדי להבטיח התקנה מוצלחת ומאובטחת.

אחד הסיכונים העיקריים בהחלפת צילינדר היא גרימת נזק לדלת, למנעול או למסגרת הדלת, מה שעלול לגרום לאבטחה מופחתת או לתיקונים יקרים. התקנה לא נכונה של צילינדר חדש עלולה גם לבטל כל אחריות על המנעול או הדלת שלכם. 

כך תשמרו על בטיחות המנעול

אבטחת הבית היא הרבה מעבר להתקנה או החלפה של מנעול רב בריח. תחזוקה נכונה ושיטות עבודה מומלצות ממלאות תפקיד מכריע בשמירה על המנעולים שלך מאובטחים ופונקציונליים.

שימוש נכון במנעול בדלת – הימנע משימוש בצילינדר כידית וזכור תמיד לסובב את המפתח עד שהברגים יהיו מחוברים במלואם.

ניקוי ושימון קבועים –  פעולות אלה עוזרות להאריך את תוחלת החיים של מנעול רב בריח. השתמשו בחומרי ניקוי וחומרים מתאימים המיועדים למנעולים כדי למנוע נזק לרכיבים. 

ודאו שהמפתחות הרזרביים בטוחים ומאובטחים – אל תשאירו מפתחות רזרביים במקומות ברורים, והרחיקו אותם מחלונות או דלתות שבהם פורצים יכולים לגשת אליהם בקלות.

 

IGL מנעולנות
IGL מנעולנות

IGL מנעולנות – מעמידים לרשותכם מנעולנים מומלצים ומקצועים שמגיעים תוך 30 – 40 דקות לכל מקום באזור המרכז.
אמנת השירות והערכים של IGL הם: הגינות, אמינות, מקצועיות ותמורה טובה למחיר – בדיוק מה שצריך בשביל להיות מנעולן יצאת צדיק מוסמך!

אנו ב- IGL עובדים עם הציוד המתקדם, האמין והטוב ביותר בשוק. כאשר מנעולן מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8038672

השירותים שלנו:
אזורי שירות:

מאמרים

פורץ מנעולים ברמת גן

אנו ב-IGL Lock מהווים כתובת אמינה ומקצועית כבר למעלה מעשור לכל מי שזקוק לשירותי פריצה, תיקון או החלפה של מנעולים ברמת גן והסביבה. צברנו ניסיון

לקריאה >>
פורץ מנעולים בשבת - תמונה ראשית
פורץ מנעולים בשבת

שבת בצהרי היום, השמש זורחת והרוח נושבת בעדינות. אתם חוזרים מבית הכנסת או מטיול בפארק, מגיעים לדלת הבית ומגלים שהמפתח נעלם ולא עליכם יותר. הדלת

לקריאה >>
זקוקים למנעולן במהירות?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה