החלפת ידית חיצונית לרכב

🥇 פורץ מנעולים 🥇 פורץ דלתות 🥇פורץ כספות 🥇
מתקין כספות 🥇 פורץ רכבים 🥇 החלפת צילינדר 🥇התקנת/כיוון דלתות

5/5
באישור משטרת ישראל
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה
תוכן עניינים

ניסיון לפתוח את הרכב השאיר אתכם עם הידית ביד? הידית כבר מזמן לא באמת נשמעת לכם?

אולי באמת הגיע הזמן לטפל בבעיה ולהחליף לידית חדשה? השאלה היא איך תבחרו את הידית המתאימה? מי ירכיב לכם את הידית? איך תעשו את זה בצורה מקצועית?

IGL מנעולנות עם כל מה שחשוב לדעת לקראת החלפת ידית לרכב. 

מתי נצטרך להחליף ידית חיצונית לרכב?

כפי שכבר הבנתם ישנן סיבות שונות המובילות לצורך בהחלפת ידיות לרכב. הנפוצות ביותר כוללות תאונה, ידית שחוקה, חוסר יכולת לתפקד כראוי או סתם כך רצון להתאמה אישית של ידית המכונית.

כאשר הידית כבר לא משרתת אותנו או שהיא רק לא משרתת אותנו היטב, כדאי לחשוב על החלפה וחידוש שלה. כי ברוב המקרים, ידית שכבר התבלתה לא תחזור למצבה הקודם. גם אם אתם עדיין מצליחים להתמודד איתה המצב שלה רק ילך וידרדר עד שעשוי להגיע יום בו תמצאו את עצמכם עם הידית ביד בלי יכולת לפתוח את הדלת. על כן, כדאי תמיד להיערך מבעוד מועד ואם הידית כבר לא מתפקדת כמו שצריך, חשבו על חידוש והחלפה שלה.

לעיתים הטריגר יהיה רק המראה הבלתי אסתטי של הידית הישנה שאולי קצת נפגמה או נשברה עם הזמן. כך או כך, החלפה של ידית לרכב זה לא ממש משחק וחשוב לפנות לשם כך אל אנשי מקצוע מומחים לתחום.

>> פורץ רכבים

באנר הנעה לפעולה - החלפת ידית חיצונית לרכב

כמה עולה החלפת ידית חיצונית לרכב?

לא נוכל לתת כאן מחיר אחיד להחלפת ידית לרכב היות והמחיר משתנה מאוד בין מקרה למקרה ובין מכונית למכונית. כך יש הבדל מבחינת היצרן לש הרכב, הדגם של הרכב וכמובן גם שנת הייצור שלו. העיצוב של הידית הנבחרת כמו גם החומר שממנו היא מיוצרת משפיעים אף הם על המחיר הסופי. ידית בסיסית לרכב עשויה לעלות לכם החל מ70 ₪ אך ככל שתלכו על ידית מורכבת ומתקדמת מבחינה טכנולוגית כמו ידיות חיישן וכדומה הרי שהמחיר לכל ידית עשויה לטפס למחירים של מאות שקלים.

מדריך שלב אחר שלב לפירוק הידית הפגומה

לפני שתחליפו את הידית של הדלת עליכם לפרק את זו הפגומה בצורה זהירה. להלן השלבים עליהם תצטרכו להקפיד במהלך החלפת הידית של הדלת.

שלב 1: הסרת לוח הדלת הפנימית

יש להתחיל את התהליך באמצעות מברג שטוח כדי להסיר את התפס המחזיק את ידית הדלת במקומה. זה ייתן גישה לברגים המחזיקים את לוח הדלת הפנימית במקומו. יש להבריג את החומרה לפני שמושכים את הפאנל ממול כדי לשחרר את התפסים ממסגרת הדלת. כדאי להתחיל מלמטה  ולאחר מכן להסיר בזהירות את הפאנל הפנימי.

שלב 2: ניתוק ידית הדלת

לאחר הסרת הפאנל, יש לנתק את החוטים המחוברים ללחצן הנעילה האוטומטית, למתג ידית הדלת החשמלית וללוח הבקרה של החלון. לאחר מכן, לאתר את הידית החיצונית.  בעזרת מברג פיליפס יש להסיר את הברגים שלה. לאחר הסרה, ידית הדלת תתנתק מהחלק החיצוני של דלת המכונית.

>> איפוס קודן לרכב

כיצד לבחור ידית שמתאימה לרכב ולתקציב שלך

בבחירה של הידית לדלת יש להיצמד למספר פרמטרים חשובים:

  • התאמה – ראשית ולפני הכול חובה לוודא שמדובר בידית שהיא מתאימה לסוג הדלת שלכם. היא חייבת להתאים כמובן לדגם של המכונית כמו גם לשנת הייצור שלה. 
  • איכות – חובה לתת את הדעת על האיכות של הידית וזאת כדי להבטיח עמידות לאורך זמן. יש לבחון את החומר שמרכיב את הידית כמו גם את הגימור של הידית. 
  • עלות – חשוב תמיד לבחור מוצר שהוא במסגרת התקציב שלכם. גם אם אתם ממש רוצים להתקדם ולבחור משהו שעוד לא היה לכם עד כה, עדיין, הגדירו לעצמכם כמה אתם יכולים או מוכנים להשקיע במכונית ובחרו את הידית שאכן נמצאת במסגרת הזו.

 

מדריך להרכבה נכונה של הידית החיצונית החדשה שלך

ברגע שבחרתם את הידית הנכונה, הגיע הזמן להרכיב אותה כראוי על דלת המכונית. להלן השלבים שיש לבצע:

  • שלב 1: הניחו את הידית החיצונית במקומה

יש להגדיר את הידית החדשה על משקוף הדלת במקום בו הייתה בעבר.

  • שלב 2: הבריגו את הידית החיצונית למקומה

יש להכניס את הברגים לתוך החורים המיועדים לידית, ולאחר מכן להדק כל אחד מהם עם מברג פיליפס. יש לוודא שהברגים מהודקים היטב.

  • שלב 3: חיבור מחדש של החיווט

יש לחבר מחדש את החוטים שנותקו בעבר מכפתור הנעילה האוטומטי, ממתג ידית הדלת החשמלית ומלוח הבקרה של החלון. לאחר מכן, יש להחזיר את לוח הדלת הפנימי למקומו ולהצמיד מחדש את התפסים למסגרת. יש לשים לב ולהחליף את כל הברגים והקליפסים שהוסרו בהתחלה.

אולי יעניין אותך: תיקון שלטים לרכב | החלפת צילנדר לדלת

מה נעשה במקרים שלא נוכל לעשות זאת לבד?

אז הסברנו לכם איך עושים את זה אבל מה לעשות שלא תמיד באמת נדע להתמודד עם זה לבד? לעיתים גם לא מומלץ להחליף לבד את הידית כדי שלא לפגום ביעילותה. 

בדיוק בשביל זה אנחנו כאן!  פנו אל המקצוענים ותיהנו מעבודה בטוחה, מקצועית ויעילה.

IGL מנעולנות
IGL מנעולנות

IGL מנעולנות – מעמידים לרשותכם מנעולנים מומלצים ומקצועים שמגיעים תוך 30 – 40 דקות לכל מקום באזור המרכז.
אמנת השירות והערכים של IGL הם: הגינות, אמינות, מקצועיות ותמורה טובה למחיר – בדיוק מה שצריך בשביל להיות מנעולן יצאת צדיק מוסמך!

אנו ב- IGL עובדים עם הציוד המתקדם, האמין והטוב ביותר בשוק. כאשר מנעולן מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8038672

השירותים שלנו:
אזורי שירות:

מאמרים

פורץ מנעולים ברמת גן

אנו ב-IGL Lock מהווים כתובת אמינה ומקצועית כבר למעלה מעשור לכל מי שזקוק לשירותי פריצה, תיקון או החלפה של מנעולים ברמת גן והסביבה. צברנו ניסיון

לקריאה >>
פורץ מנעולים בשבת - תמונה ראשית
פורץ מנעולים בשבת

שבת בצהרי היום, השמש זורחת והרוח נושבת בעדינות. אתם חוזרים מבית הכנסת או מטיול בפארק, מגיעים לדלת הבית ומגלים שהמפתח נעלם ולא עליכם יותר. הדלת

לקריאה >>
זקוקים למנעולן במהירות?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה