החלפת מנעול לרכב

🥇 פורץ מנעולים 🥇 פורץ דלתות 🥇פורץ כספות 🥇
מתקין כספות 🥇 פורץ רכבים 🥇 החלפת צילינדר 🥇התקנת/כיוון דלתות

5/5
באישור משטרת ישראל
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה
תוכן עניינים

המפתח לא מסתובב בחור המנעול? הוא לא נכנס באופן תקין? מתקשים לנעול ולפתוח את המנעול? בדיוק לשם כך אנחנו כאן עם שירות מקצועי של החלפת מנעול לרכב.

בין אם אתם נתקלים בבעיות עם המנעולים הנוכחיים של הרכב או פשוט רוצים לשדרג את אמצעי הבטיחות, שירותי החלפת מנעולים לרכב של IGL lock מציעים לכם צוות טכנאים מיומן ומקצועי מצויד בטכנולוגיה ובכלים העדכניים ביותר להחלפה מהירה ויעילה של המנעולים ברכב, מה שמבטיח הגנה מקסימלית לרכב שלכם.   

אל תחכו עד שיהיה מאוחר מדי, ואל תיתנו למנעול תקול לסכן אתכם; מנעולים פגומים עלולים לחשוף אתכם בגניבה או פרצות אבטחה אחרות; צרו קשר עם  IGL lock עוד היום. 

מחיר החלפת מנעול לרכב

החלפת מנעול לרכבי יוקרה1500-2500 ש"ח
החלפת מנעולים רכבים רגילים490-1100 ₪
הגעה ליעד, פתיחת הרכב והחלפת המנעול490-1100 ₪
החלפת מנעול בכל אזורי הארץ כולל אזורים מרוחקים450-4500 ש"ח

איך בנוי מנעול רכב - תמונה ראשית

מה משפיע על מחיר החלפת מנעול לרכב 

עלות החלפת מנעול לרכב משתנה בהתאם למספר גורמים, כגון סוג הרכב, סוג התקלה וסוג המנעול המותקן. לרכבי יוקרה, למשל, יש מערכות נעילה מורכבות יותר, הדורשות ציוד מיוחד ומומחיות, מה שגורר עלויות גבוהות יותר. סוג התקלה, לדוגמה בעיה מכנית או בעיית אבטחה, יכול גם להשפיע על עלות התיקון. בנוסף, עלות החלפת מנעול לרכב מושפעת גם מסוג המנעול שבו נעשה שימוש. מנעול מכני בסיסי פחות יקר להחלפה מאשר מנעול אלקטרוני או חכם, מתקדם יותר.

מומלץ לבחור מראש מנעולן מיומן ומקצועי למען השקט הנפשי שלכם. קחו בחשבון שגם עלות החלפת מנעול לרכב יכולה להשתנות בהתאם לשעה ביום או בלילה, ובאם מדובר בשעה רגילה או שעת חירום. אם השירות ניתן בשעות קבועות, תיהנו מתעריף נמוך יותר, אך אם מדובר בשעות חירום או בסופי שבוע, ייתכן שהוא יקר יותר.

איך מובנה מנעול ברכב?

המנעול של הרכב הפך להיות מתוחכם הרבה יותר מכפי שהוא היה בעבר. הטכנולוגיה המתקדמת הביאה את מנעולי הרכב למקום חדש וקשה מאוד לפיצוח עבור פורצי הרכב. עם זאת, ככל שהטכנולוגיה מתקדמת, גם גנבי הרכב לומדים דברים חדשים והם גם כן נעשים מתוחכמים יותר ויותר.

חשוב לדעת שאם בעבר החשש העיקרי של בעלי הרכבים היה עד כה מפני גניבת רכב הרי שהיום הוא התחלף בחשש מפני פריצה לצורך גניבה של רכוש יקר ערך הנמצא בתוך הרכב. מסיבה זו חשוב כל כך להקפיד על מנגנון יעיל וחכם שישמור על הרכב ולא יהיה קל לפריצה.

יכול לעניין אותך גם:פורץ מכוניות יצאת צדיק | מחירון מנעולן

החלפת מנעול לרכב – שלב אחרי שלב

לפני הכול חשוב לדעת: החלפת המנעול לרכב זה דבר שחייב להתבצע על ידי מנעולן רכב מקצועי בלבד. אף פעם אל תתנו לשרלטנים לבצע את העבודה גם אם אתם ממש לחוצים כבר לראות את עצמכם אחרי. עבודה שנעשית שלא באופן מקצועי, היא עבודה שעלולה להותיר נזקים לא פשוטים לרכב שלכם והתוצאות עשויות להיות יקרות הרבה יותר מכפי שתכננתם.

מעבר לכך, ברור שאין לוותר על האמינות של איש המקצוע. אחרי הכול המנעולן עושה עבודה פולשנית למדי ברכב שלכם ואם איש המקצוע לא יהיה אדם אמין, לא תוכלו להיות רגועים עם ביצוע העבודה וגם אחריה.

החלפת מנעול לרכב: מצבים נפוצים

יש מצבים שונים אשר בהם לא יהיה מנוס מהחלפת המנעול לרכב וזה יהיה הדבר הכי נכון במקום הנכון ומומלץ שיבוצע ע"י מנעולן רכב מוסמך.

מחירון שירותי מנעולן רכב

מחיר ביקור פורץ רכבים150-250 ₪
עלות פריצת מנעול לרכב סטנדרטי220-550 ₪
פריצת רכבי יוקרה100-550 ₪
שכפול מפתחות לרכב (משתנה על פי סוג המפתח של הרכב)30-1400 ₪
שכפול מפתחות עם צ'יפ לרכב (המחיר משתנה על פי סוג המפתח של הרכב)140-390 ₪
שחזור מפתח לרכב (מחיר משתנה בהתחשב בשנתון של הרכב)330-2100 ₪
התקנה של מערכת אזעקה לרכב כולל מחיר המערכת340-500 ₪
החלפת מנעול לרכב450-960 ₪
שחרור מפתחות רכב שנתקעו/נשברו בתוך המנעול160-330 ₪
תוספת מחיר במקרים של הזמנת פורץ מנעולים בשעות הערב20-40 ₪
תוספת מחיר במקרים של הזמנת פורץ מנעולים בשעות הלילה60-90 ₪

תקלה במנגנון

לא פעם קורה והמפתח הנאמן מתחיל לחרוק. הוא לא מצליח להינעץ בחור המנעול או שהוא מתעקם, הוא לא מסתובב כמו שצריך. כל המצבים האלו הם לא תמיד ברי תיקון ולא תמיד שכפול של המפתח יפתור את הבעיה. לעיתים הבעיה היא במנעול וההמלצה תהיה החלפת המנעול.

פריצה לרכב

בכל מקרה של פריצה לרכב, ברור שיש להחליף את המנעול וזאת כדי להבטיח לעצמכם שדבר מהסוג הזה לא יישנה.

איבוד מפתח

איבדתם את המפתח של הרכב? גם אם יש לכם עוד מפתח בבית, עדיין לא מומלץ להשתמש במנעול שיש עוד מישהו שהמפתחות אולי נמצאים אצלו. זה לא בטיחותי וזה סיכון יותר מידי גדול.

קניית רכב יד שניה

גם אם אתם בוטחים במכר שמכר לכם את הרכב, עדיין, כדי להיות בטוחים שאכן אין עוד אדון לרכב שלכם ואין מפתח נוסף שמסתובב במקום אחר, החליפו את המנעול. זה ייתן לכם הרבה שקט נפשי.

טיפים למניעת פריצה וגניבת רכב 

  • להרחיק חפצי ערך מהעין זה כולל דברים כמו מחשבים ניידים, סמארטפונים וארנקים. אם חייבים להשאיר חפצי ערך במכונית, וודאו שהם מוסתרים מהעין ומאוחסנים בצורה מאובטחת.
  • להשתמש במערכת אזעקה התקנת מערכת אזעקה ברכב יכולה להרתיע גנבים פוטנציאליים ולהתריע אם מישהו ינסה לפרוץ פנימה. מכוניות חדשות רבות יותר מגיעות עם מערכות אזעקה מובנות.
  • לחנות באזור מואר חניה בחניון עם תאורת רחוב או מוסך, יכולה לסייע בהרתעת פריצות וגניבות לרכב. פושעים נוטים פחות לכוון למכונית שנמצאת באזור מואר היטב, כי זה מגדיל את הסיכוי שלהם להיתפס.
  • לוודא שהרכב נעול גם אם מתרחקים לדקה. פריצות וגניבות רבות למכוניות קורות בגלל שהמכונית נותרה לא נעולה.
  • להתקין GPS כזה שיכול לעזור לעקוב אחר המכונית אם היא נגנבה. חברות ביטוח מסוימות עשויות גם להציע הנחות על ביטוח הרכב אם מותקן בו GPS.
  • אל תשאירו את המפתחות ברכב – לעולם! אל תשאירו את מפתחות הרכב שלכם במכונית, נקודה.

איך לבחור מנעולן רכב מומחה?

לפני שאתם פונים אל מנעולן מומחה להחלפת מנעולים לרכב, עשו מעט שיעורי בית ובדקו עד כמה הוא מוכר בשוק? כמה הוא מבוקש? מה הוא מציע וכן מהם המחירים שהוא דורש.
מחפשים מנעולן מומחה ואמין שתוכלו לסמוך עליו באמת? רוצים לדעת שהגעתם אל איש מקצוע מומחה שאכן יעשה את העבודה עם מינימום נזק למכונית?
פנו אלינו! אתם תיהנו משירות מקצועי ואמין במיוחד.

IGL מנעולנות
IGL מנעולנות

IGL מנעולנות – מעמידים לרשותכם מנעולנים מומלצים ומקצועים שמגיעים תוך 30 – 40 דקות לכל מקום באזור המרכז.
אמנת השירות והערכים של IGL הם: הגינות, אמינות, מקצועיות ותמורה טובה למחיר – בדיוק מה שצריך בשביל להיות מנעולן יצאת צדיק מוסמך!

אנו ב- IGL עובדים עם הציוד המתקדם, האמין והטוב ביותר בשוק. כאשר מנעולן מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8038672

השירותים שלנו:
אזורי שירות:

מאמרים

פורץ מנעולים ברמת גן

אנו ב-IGL Lock מהווים כתובת אמינה ומקצועית כבר למעלה מעשור לכל מי שזקוק לשירותי פריצה, תיקון או החלפה של מנעולים ברמת גן והסביבה. צברנו ניסיון

לקריאה >>
פורץ מנעולים בשבת - תמונה ראשית
פורץ מנעולים בשבת

שבת בצהרי היום, השמש זורחת והרוח נושבת בעדינות. אתם חוזרים מבית הכנסת או מטיול בפארק, מגיעים לדלת הבית ומגלים שהמפתח נעלם ולא עליכם יותר. הדלת

לקריאה >>
זקוקים למנעולן במהירות?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה