איך לתקן מנעול שבור

🥇 פורץ מנעולים 🥇 פורץ דלתות 🥇פורץ כספות 🥇
מתקין כספות 🥇 פורץ רכבים 🥇 החלפת צילינדר 🥇התקנת/כיוון דלתות

5/5
באישור משטרת ישראל
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה
תוכן עניינים

מנעול שבור או תקוע יכול לגרום לתסכול רב ולמנוע מאיתנו גישה לבית או לרכב. במקרים מהסוג הזה, פנייה למנעולן בחיפה מהווה את אחד הפתרונות הטובים ביותר.

מנעולן מנוסה יכול לפרוץ את המנעול מבלי לגרום לנזק ולהתקין מנעול חדש. יחד עם זאת, ניתן גם לנסות ולתקן מנעול תקוע בעצמנו באמצעות כלים בסיסיים. במאמר זה נסקור את השיטות והכלים לפתיחה ותיקון מנעול ביתי תקוע או שבור בחיפה. 

כיצד ניתן לתקן מנעול שבור באופן עצמאי?

אם המנעול שלכם נשבר אך עדיין אפשר להכניס את המפתח ולסובב אותו, אתם יכולים לנסות ולתקן אותו בעצמכם. בתור התחלה יהיה עליכם לפרק את המנעול ולנקות היטב את כל חלקיו בנוזל ניקוי. לאחר מכן, יש לשמן את החלקים הנעים במנעול באמצעות שמן ייעודי לכך.

אם יש חלקים פגומים כמו קפיצים או מוטות, יש להחליף אותם בחדשים. סגירת המנעול צריכה להיעשות בזהירות תוך כיוון נכון של החלקים. יש לנסות לפתוח ולסגור את המנעול מספר פעמים כדי לוודא שהוא פועל כראוי.

אם אתם מעדיפים לא להתעסק בתיקון המנעול, תמיד אתם יכולים לפנות לפורץ מנעולים בחיפה שיבצע עבורכם את העבודה במהירות וביעילות. 

מה תפקידו של פורץ מנעולים?

כאשר אנו מדברים על מנעולן או פורץ מנעולים אנחנו למעשה מדברים על בעל מקצוע שתפקידו לטפל בבעיות הקשורות למנעולים. המנעולן מתמחה בפתיחה, תיקון והחלפה של מנעולים ביתיים, מסחריים וגם מנעולי רכבים.

כאשר אתם נתקלים במנעול תקוע, שבור או כזה שאיבדתם את המפתח שלו, המנעולן יכול לסייע לכם לפתור את הבעיה. כיום ניתן למצוא פורצי מנעולים מקצועיים בכל רחבי הארץ, בין אם מדובר בפורץ מנעולים בחיפה ובין אם מדובר בפורץ מנעולים בבאר שבע.

מנעולן יכול לפרוץ כמעט כל סוג של מנעול בדרכים שונות כמו פירוק המנעול, שימוש בכלי ניפוץ מיוחדים ובמקרים מסוימים גם באמצעות קידוח המנעול. המנעולן אחראי גם על התקנת מנעולים חדשים, החלפת צילינדרים, מפתחות ואבטחת דלתות וחלונות. פנייה למנעולן מקצועי חוסכת זמן ומאמץ ומבטיחה טיפול יעיל ואמין בבעיות הקשורות למנעולים.

באילו מקרים יש צורך בשירותים של מנעולן בחיפה?

כעת נציג בפניכם את המקרים הבולטים ביותר בהם יש צורך בשירותיו של מנעולן:

  • איבוד מפתח – כאשר אבד המפתח של המנעול ואין מפתח נוסף, פורץ המנעולים יכול לפתוח את המנעול ללא גרימת נזק.
  • שבירת מפתח בתוך מנעול – לעיתים המפתח נשבר בתוך המנעול ולא ניתן להוציא אותו. פורץ המנעולים יכול להוציא את חלקי המפתח ולפתוח את המנעול.
  • תקיעות מנעולים ישנים או מזוהמים עלולים להיתקע. פורץ המנעולים ינקה וישחרר את המנעול התקוע.
  • החלפת מנעולים – כאשר יש צורך להחליף מנעול ישן או פגום, פורץ המנעולים יכול לפרק את המנעול הישן ולהתקין מנעול חדש במהירות. 
IGL מנעולנות
IGL מנעולנות

IGL מנעולנות – מעמידים לרשותכם מנעולנים מומלצים ומקצועים שמגיעים תוך 30 – 40 דקות לכל מקום באזור המרכז.
אמנת השירות והערכים של IGL הם: הגינות, אמינות, מקצועיות ותמורה טובה למחיר – בדיוק מה שצריך בשביל להיות מנעולן יצאת צדיק מוסמך!

אנו ב- IGL עובדים עם הציוד המתקדם, האמין והטוב ביותר בשוק. כאשר מנעולן מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8038672

השירותים שלנו:
אזורי שירות:

מאמרים

פורץ מנעולים ברמת גן

אנו ב-IGL Lock מהווים כתובת אמינה ומקצועית כבר למעלה מעשור לכל מי שזקוק לשירותי פריצה, תיקון או החלפה של מנעולים ברמת גן והסביבה. צברנו ניסיון

לקריאה >>
פורץ מנעולים בשבת - תמונה ראשית
פורץ מנעולים בשבת

שבת בצהרי היום, השמש זורחת והרוח נושבת בעדינות. אתם חוזרים מבית הכנסת או מטיול בפארק, מגיעים לדלת הבית ומגלים שהמפתח נעלם ולא עליכם יותר. הדלת

לקריאה >>
זקוקים למנעולן במהירות?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה