פריצת דלת פנים

🥇 פורץ מנעולים 🥇 פורץ דלתות 🥇פורץ כספות 🥇
מתקין כספות 🥇 פורץ רכבים 🥇 החלפת צילינדר 🥇התקנת/כיוון דלתות

5/5
באישור משטרת ישראל
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה
תוכן עניינים

דמיינו את עצמכם נעולים מחוץ לחדר בביתכם, מתוסכלים יותר ויותר כשאתם מנסים לפתוח את הדלת ללא הצלחה. כאשר הפאניקה מתחילה להתגנב פנימה, אתם עשויים לתהות כיצד תוכלו לפרוץ ברגע האחרון דלת פנימית כדי לקבל גישה מחודשת. אל חשש, שכן אספנו מידע חיוני כדי לסייע לכם במצבים דחופים כאלה. פענח את התעלומה מאחורי טכניקות בחירת מנעולים, עקיפת חיישני דלתות ועוד הרבה יותר תוך למידת טיפים וטריקים חשובים שיכולים לחסוך לך זמן וכאבי ראש!

נתקעתם בחדר השירותים? אין לכם דרך לפתוח את הדלת של חדר בבית? הגעתם בדיוק למקום הנכון. אנחנו כאן עם השירות לפתיחת ופריצת דלתות מכל סוג כדי לשחרר אתכם החוצה (או פנימה…) 

קורה לא פעם שהדלת פשוט נטרקת עליכם. אתם נכנסים אל תוך חדר בבית או גרוע יותר אל חדר השירותים ולרוע המזל הטלפון שלכם נשאר בחוץ והדלת פשוט נסגרת עליכם. היא לא ננעלת אך היא בהחלט טרוקה. 

פריצת דלת פנים- באנר הנעה לפעולה

 

איך לפרוץ דלת פנימית ?

פריצה של דלת פנימית יכולה להיות מאוד קלה ופשוטה כאשר בעיטה הגונה מחוץ לדלת תפתח את הדלת לרווחה.

הבעיה היא שלא תמיד זה באמת יהיה הרעיון הנכון. יש דלתות שעשויות להיפגע ולהינזק בגלל בעיטה לא מוצלחת ומנגד יש דלתות שכלל לא יגיבו לבעיטה שלכם. אז בדיוק לשם כך יש כלים מיוחדים ששמורים בידי המנעולנים ואלו יכולים לפתור עבורכם את הבעיות מהסוג הזה של דלתות טרוקות או דלתות פנים שאתם לא יכולים לפתוח בכוחות עצמכם.

בעקבות הכתבה שקראת : איך לפרוץ מנעול, תיקון דלתות

באילו כלים נצטרך להשתמש כדי לפרוץ דלת פנימית

כאשר מנסים לפתוח דלת פנימית, חשוב שיהיו לכם הכלים הנכונים בהישג יד. כלים חיוניים כוללים מברג, פטיש, מוט חטטנות ומסור קטן. כלים חלופיים, כמו סיכת בובי או כרטיס אשראי, יכולים להיות יעילים גם בנסיבות מסוימות. יש להשתמש בכלים אלה בזהירות כדי למזער את הנזק לדלת ולמסגרת.

מנעולן פריצת דלת פנים 

מחפשים שירות לפריצת דלת פנים? לא רוצים להתפשר על המקצועיות של אנשי המקצוע ועל האמינות והאחריות על העבודה? IGL מנעולנות כאן לשירותכם. עם כל הידע המקצועי ועם כל הכלים הנדרשים על מנת להבטיח לכם תוצאות הכי מהירות וללא נזקים משניים.

אם מצאתם את עצמכם בסיטואציה הזו בה אתם זקוקים לשירות של מנעולן, פנו אלינו ואנחנו נשמח לפתוח עבורכם את הדלת באמצעים המתקדמים שברשותנו.

כמה עולה לפרוץ דלת פנימית

פריצת דלת פנים מחירון

טכניקות לפתיחת דלת פנים נעולה מבלי לגרום נזק

ניתן להשתמש במספר טכניקות כדי לפתוח דלת פנימית נעולה מבלי לגרום נזק. אנו מבינים כי שמירה על שלמות הדלת היא חיונית, ושיטות אלו מאפשרות כניסה לא הרסנית.

אחת השיטות הנפוצות היא שימוש במפתח ברגים או מתח כדי לתפעל את המנעול, שיטה נפוצה על ידי מנעולנים. טכניקה נוספת כוללת שימוש בחתיכת פלסטיק דקה, כגון כרטיס אשראי, כדי לחטט בעדינות בתפס ולפתוח את הדלת. זכור תמיד לנהוג בזהירות ולהימנע משימוש בכוח מוגזם, שכן הוא עלול לפגוע במנעול או בדלת.

עם זאת, טכניקות אלו עשויות שלא לעבוד עם כל סוגי המנעולים, וייתכן שיהיה צורך לקרוא למנעולן מקצועי.

פריצת דלת פנים – מצבים נפוצים

ישנן סיטואציות שונות שעשויות להתרחש בהן אתם צריכים את השירות של המנעולן.

כמו לדוגמא –

מפתח שלא נכנס לצילינדר או שהוא לא מסתובב. הבעיה היא בדרך כלל המפתח. אז דבר ראשון עליכם לבדוק האם המפתח התעקם או נשחק. במקרה כזה כדאי לנסות לפתוח עם מפתח חילופי. במקרה וזה גם לא עוזר, מסתבר שהבעיה היא בצילינדר ויהיה עליכם להחליף אותו בחדש בעזרת מנעולן.

  • מפתח נשבר ונתקע – לרוב זה קורה בגלל מפתח שכבר היה שחוק קודם לכן.

איך לבחור מנעולן אמין במקרה חירום

בחירת מנעולן אמין בזמן חירום היא קריטית לחוויה נטולת טרחה. התחל על ידי בדיקת הביקורות המקוונות שלהם כדי לאמוד את המומחיות שלהם ואת רמות שביעות רצון הלקוחות. תוכלו גם לבקש המלצות מחברים או בני משפחה שחוו חוויות חיוביות עם בעל המקצוע. כמו כן, חשוב לוודא את אישורי המנעולן, כגון רישיון בתוקף וכיסוי ביטוחי, כדי לוודא שמדובר באנשי מקצוע לגיטימיים. כאמצעי זהירות נוסף, בררו לגבי שעות העבודה, העמלות והשירותים הניתנים להם כדי למנוע הפתעות ולוודא שהם מצוידים היטב להתמודד עם המצב הספציפי שלכם.

האם ניתן לפרוץ את הדלת לבד ללא עזרה של איש מקצוע?

למרות שזה עשוי להיות מפתה לנסות לפתוח דלת פנימית נעולה בעצמך, זה בדרך כלל לא מומלץ. אתה יכול בסופו של דבר לגרום נזק חמור לדלת, מסגרת הדלת, או אפילו לפגוע בעצמך. כמה טיפים בסיסיים שכדאי לנסות כוללים שימוש בכרטיס אשראי או בקבוק פלסטיק שחצינו לשניים כדי לפתוח מנעול דלת פנימי פשוט. עם זאת, עבור מנעולים או מצבים מורכבים יותר, עדיף לקרוא למנעולן מקצועי, כפי שצוין בסעיף על בחירת מנעולן אמין במקרה חירום. זכרו שהבטיחות והאבטחה של מקום האירוח שלכם צריכות להיות בראש סדר העדיפויות.

איזה שאלות לשאול כדי שלא יעבדו עלינו?

כאשר שוכרים מנעולן, חשוב לוודא שאיש המקצוע לגיטימי ואמין. אתה יכול לעשות זאת על ידי בדיקת שעות העבודה, העמלות והשירותים הניתנים. יתר על כן, בקש את האישורים וההמלצות שלהם מלקוחות קודמים. כפי שצוין בסעיף על בחירת מנעולן אמין, חוות דעת והמלצות יכולות גם לספק תובנה חשובה. ודא שיש להם מראה מקצועי והתנהגות, ואל תהסס לשאול על הניסיון שלהם וכל ערבויות שהם עשויים להציע על עבודתם. על ידי הקדשת זמן לאמת פרטים אלה, אתה מקטין את הסיכון ליפול קורבן לרמאים.

 

IGL מנעולנות
IGL מנעולנות

IGL מנעולנות – מעמידים לרשותכם מנעולנים מומלצים ומקצועים שמגיעים תוך 30 – 40 דקות לכל מקום באזור המרכז.
אמנת השירות והערכים של IGL הם: הגינות, אמינות, מקצועיות ותמורה טובה למחיר – בדיוק מה שצריך בשביל להיות מנעולן יצאת צדיק מוסמך!

אנו ב- IGL עובדים עם הציוד המתקדם, האמין והטוב ביותר בשוק. כאשר מנעולן מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8038672

השירותים שלנו:
אזורי שירות:

מאמרים

פורץ מנעולים ברמת גן

אנו ב-IGL Lock מהווים כתובת אמינה ומקצועית כבר למעלה מעשור לכל מי שזקוק לשירותי פריצה, תיקון או החלפה של מנעולים ברמת גן והסביבה. צברנו ניסיון

לקריאה >>
פורץ מנעולים בשבת - תמונה ראשית
פורץ מנעולים בשבת

שבת בצהרי היום, השמש זורחת והרוח נושבת בעדינות. אתם חוזרים מבית הכנסת או מטיול בפארק, מגיעים לדלת הבית ומגלים שהמפתח נעלם ולא עליכם יותר. הדלת

לקריאה >>
זקוקים למנעולן במהירות?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה